Nekad Normaly | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Normaly

Ny Medlem
Meddelanden
18
Trofépoäng
1
Användarnamn: Normaly

Vad är ditt namn i verkligheten? Amir

Ange ditt födelsedatum: 9 November 2009

Ange ditt Discordnamn: graaaa__

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en kille som gillar att åka moped och spela spel. jag brukar spela fivem,fifa o cod

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 16.00 till typ 23.00

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? av och på i 3 år

Varför ansöker du som staff på SweWave? Det som får mig att asnöka till staff på Swewave är för att jag har rollspelat här i över 3 år av och på och jag känner att jag typ vill pausa från just "spelandet", då jag nu gärna vill sköta det här med att hjälpa folk som skickat in /report ingame, sköta det här med discord t.ex. vara en hjälpande hand om någon undrar något i "chatt" och ifall man är jobb ansvarig så meddelar man ut i "lediga jobb" när t.ex. Kebenekaises Pizzeria söker ny chef. Jag kommer att vara aktiv, och delta på så många möten som möjligt. Jag kommer alltid att sträva mot att göra Swewave till en bättre server hela tiden, vilket är och kommer alltid vara mitt största mål. Jag känner också att när man läser och vad man hör i t.ex. "rep" så får vissa staffs och så hör man att t.ex. "å vad staffsen är jobbiga de gör ingenting",
så vill jag absolut inte att det ska vara, där känner jag att jag kan hjälpa till. Som jag tidigare skrev så är ju mina styrkor min så kallade talförmåga, mitt uppträdande inför folk och att jag är trevlig vilket gör att jag är omtyckt vilket jag är stolt över. Jag är trött på att många lallar ingame, kallar varandra för olämpliga saker bryter mot regler som t.ex. Powergaming, vdm, rdm och använder inte suntförnuft på något sätt. Detta leder ju tyvärr till att rp-communityt inte blir lika roligt och rp-nivån sänks, vilket jag tycker är tråkigt men tyvärr förekommer hos vissa rollspelare. Som jag tidigare skrev så vill jag alltid förbättra servern, detta kommer jag göra genom att vara aktiv och hålla koll på så många som möjligt ingame och banna folk när de begår regelbrott så att de lär sig. Jag kommer att svara i pm då jag bara vill hjälpa till hela tiden. Själv så har jag vissa personer som jag inte gillar både i mitt liv irl men även här på Swewave, men det går ju inte att vara oschysst mot dem, då ingenting kommer fungera att samarbeta på något sätt, därför måste man respektera andra oavsett hur de beter sig i teamet för att man ska kunna samarbeta, det är jag duktig på skulle jag vilja säga. I "rep" har jag bara + inget - vilket jag är stolt och glad över. Jag vill göra folk glada men vara tydlig så att ingen missförstår något. Jag kan både ge och ta ansvar, samt döma men vara schysst. Jag är inte rädd för att säga nej eller banna folk. Jag upplever att jag är en tydlig och korrekt person som vet vad jag sysslar med i alla sammanhang. Jag tycker också att ni ska ta in mig i teamet för mina ambitioner, styrkor, förmågor och mitt drivande och att jag vet hur discorden fungerar samt / ingame då jag är erfaren inom mitt rollspelande samt regler och hur man utför allting.

Vad är din uppgift som Staff? Att man ska ta många support ärenden, specca mycket, ta reports. Som aktiv staff ska man göra staffarbete varje dag i ett par timmar tyker jag eller det skulle jag göra ialrafal. När man är en aktiv staff tycker jag att man ska göra staffarbetet på ett bra sätt. En aktiv staff anser jag ska vara trevlig, mogen, respektfull och mer så att spelarna gillar staffen. Jag tycker att det är viktigt att en staff ska vara omtyckt av spelarna. När man är en aktiv staff ska man veta exakt vad man håller på med när man revivar någon eller bannar någon. Det är kanske inte lämpligt att banna någon i en vecka för att de slåss lite grann på piren. straff. När man är en aktiv staff ska man absolut inte vara partisk utan lyssna på alla har att säga och sen ta ett beslut. Det är väldigt bra om staffs jobbar med varandra så de kan ta ett väldigt bra beslut, sammarbete är väldigt bra när man är staff. Här är några staff comands

/noclip gör dig osynlig och så att du kan flyga

/bring bringar någon till dig själv

/revive gör så en person återupplivas

/togglename sätter på steam namn på spelare

/toggleid sätter på id på spelare

/tpm teleportar dig till din Way Point

/setjob ger dig eller någon annan ett jobb

/sc skriver i staff chatten ingame

/car spawnar fram en bil

/giveitem ger dig eller någon annan ett föremål

/ooc skriver i OOC chatten så att alla på servern kan se

/announce skriver ut ett announcement som alla på servern kan se

/spec speccar personer

/kick kickar en person från servern men personen kan gå in på servern igen

/svban bannar en person i 60 minuter(Används mest av servervakter)

/sqlban bannar en person

/sqlunban unbannar en person

/dv tar bort närmsta fordon

/skin ger en person skin dvs karaktär typ redigering

/goto går till en person

/freeze freezear en person

/unfreeze unfreezear en person

/reports visar alla reports som kommit in

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med mycket aktivitet och vara rättviss när jag hantera situationer, och en vilja att hjälpa andra. Jag välkomnar alltid nya spelare, svara på frågor och se till att alla har det bra på servern. Jag försöker alltid vara snäll, lyssna på folk och ta beslut som är bra för servern.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag brukar alldrig bli stresig men om jag blir det så kommer jag hålla mig lugn och andas för att det inte ska bli en dålig situation och gå ur styr.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Support

Ansvarsområde 2: Kriminell

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom