Nekad NIGLOT | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NIGLOT

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: NIGLOT

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? NIGLOT

Vad är ditt födelsedatum? 28 November 2009

Berätta om din karaktär. Bengt Nilsson heter han och föddes i jönökping han är 45 år gammal. sen han varit liten har han alltid viljat bli en meckaniker. men han har en idag inte fått något jobb som det. en idag letar han efter jobb. han är fattig och behöver pengar. han har lätt att få vänner väldigt trevlig männsika som han varit i hela sitt liv. men nu vill han börja om på nytt i en ny stad och ny människor. han hoppas på att hitta jobb i denna staden och många trevliga människor.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Snäll, rolig och uppmärksam.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Aggressiv, respektlös och sämst.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett socialt och roligt rollspel.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ja att du inte hela tiden måste vinna själv du låter motparten vinna i ett scenario.

Vad är suntförnuft för dig? För mig är det att man ska tänka logiskt tex skulle jag gjort detta irl?

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait är tex att man försöker få polisens uppmärksamhet med flit. Metagaming är tex att man tar information utanför sin karaktär.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är snäll och trevlig.

pall3

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Din Medlemskaps ansökan har nekats. Du får göra en ny ansökan om 24 h!!
Anledning: Utveckla

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom