NezzobeatsREAL | Ansökan till Staff

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

NezzobeatsREAL

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: NezzobeatsREAL

Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Ange ditt födelsedatum: 27 September 2007

Ange ditt Discordnamn: Nezzobeats

Berätta kortfattat om dig själv: Mitt namn är neo och jag är 17 år. jag är en positiv och omtänksam person som är nogran med beslut.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 5-7 timmar varje dag på helger kan det bli mer aktiv

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? 1 månad

Varför ansöker du som staff på SweWave? Jag ansöker som staff på swewawe för att kunna hjälpa till att ta support ärenden samt kunna specca och se så reglerna servern har följs så att alla kan få en trevlig vistelse på servern när man rpar samt att jag ansöker för att kunna hjälpa folk i reports med både små eller stora problem dom behöver hjälp med

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att hjälpa så många medlemar med problemen dom stöter på samt att jag sak specca olika scenarion och specca och se så regler följs och att ta reports samt sitta i support och hjälpa dom som behöver hjälp i support också

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med roliga scenarion och hjälpa till med så mycket jag kan

Hur hanterar du stressiga situationer? jag hanterar dem med tålamod och en lugn ton

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Servervakt

Ansvarsområde 2: RP

Top Bottom