Godkänd Nezzobeats | Servervakt Ansökan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nezzobeats

Ny Medlem
Meddelanden
13
Trofépoäng
1
Användarnamn: Nezzobeats

Ditt namn: Neo

Ange ditt födelsedatum: 27 September 2007

Ditt Discordnamn: Nezzobeats

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Jag är mestadels aktiv när det är lov men nu när skolan har börjat så är jag aktiv ifrån 15:00 till 22:00 och min totala tid som jag kan va aktiv är väl ungefär 4 timmar om dan

Hur länge har du varit en Medlem på Swewave? 2 dar

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 0

Varför ansöker du som servervakt på Swewave? Jag vill bli servervakt på servern då jag har sett att visa inte kan bete sig på servern. och med det vill jag hjälpa er på Swevave att hålla koll och kontrollera Rp'n och hålla koll så att folk rollspelar så att alla kan ha kul och inte bara för sig själva. samt så vill jag förmedla om att jag har sett många andra servervakt som inte tar ansvar och bara låter dem som till exempel Pratar OOC gå och fortsätta med det dem gör istället för att göra nåt åt det.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har: en servervakt har ansvar över hur själva Rollspelet ska gå till. som till exempel se till så att folk inte pratar OOC ingame och se till så att folk beter sig och inte är i servern bara för att lalla.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern då jag har sett att visa inte kan bete sig på servern. och med det vill jag hjälpa er på Swevave
att hålla koll och kontrollera Rp'n och hålla koll så att folk rollspelar så att alla kan ha kul och inte bara för sig själva. samt så vill jag förmedla om att jag har sett många andra servervakt som inte tar ansvar och bara låter dem som till exempel Pratar OOC gå och fortsätta med det dem gör istället för att göra nåt åt det.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Korruption innebär att man använder roll krafter bara för att lalla med folk eller ba förstöra för andra. som till exempel om en spelare åker i en bil i 120 Kmh och servervakten kickar ut han från bilen så den som körde bilen åker ut från bilen och blir skaddad eller värsta fall dör. . eller till exempel. ger folk Revive mitt i en skottlossning eller scenario som inte ska ha revive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom