Nekad najst | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

najst

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: najst

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? najst123

Vad är ditt födelsedatum? 25 November 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Matti Sandman är 21 född i Stockholm har 2 systrar bodde hemma tills han var 19 gillar att prata han gillar också bilar och vill verkligen bli mekaniker för han tycker det är kul att skruva i bilar

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär han är snäll, snygg som in i bomben och bra parsonlihet

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Pratar mycket, Gillar yngre och lite seg tänkt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarion och en ny spelare som spelar mycket och kanske får in sina vänner

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag av 4 servrar och ena av dom är jag staff på

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man försöker lyssna och göra så andra spelaren vinner av det också

Vad är suntförnuft för dig? att man gör saker som man skulle gjort irl som tex jag skulle inte sprungit upp till en grabb precis som han har blivit sjuten och börjar lota han

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, combatlogg och nlr. Rdm är när man dödar utan något scenario. Combatlogg är när man lämnar mitt i ett scenario för att undvika tex att man dör. Nlr det är att man inte ska minnas vad som har hänt om jag har tex blivit sjuten

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

Senaste redigerad av en moderator:

zhft

Medlemskap Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
29
Trofépoäng
3
Nekad! Utveckla mer i din ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom