Nekad Nabbe. | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nabbe.

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Nabbe.

Vad är ditt namn i verkligheten? Nabbe

Vad är ditt discord namn? Nabbe973

Vad är ditt födelsedatum? 26 Mars 2010

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Jag både med min pappa och var uppväxt i Götebor han var alcholist en dag ringde en läkare och sa till han att han behöver ta prover då tar han bilen åker dit han tar proverna Läckare berättar om han inte sluta dricka kommer det inte gå bra han lyssnar inte en dag är han vid en klubb festar hela kvällen han blir utslängd han bestämmer sig att ta bilen även att han är full mitt i natten är en Polis utanför jag får besskedet att min pappa har dött i en bil krock.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Jag är rolig/snäll/smart humor

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Jag kan bli lätt sur och skrattar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att göra RP:t roligare och mer levande typ. Jag gillar att hitta på egna karaktärer med bakgrund och personlighet, inte bara typ "hej jag är snut" utan mer såhär "hej jag är Erik, 17 år, försöker va tuff men är egentligen osäker, har en storebror i fängelse och försöker hålla sig på rätt spår fast gänget drar i honom" – fattar du vad jag menar?
Jag gillar också att lyssna på andras RP och bygga vidare på det så det blir som en story. Inte bara springa runt och trolla. Jag tar det ändå seriöst men försöker ha kul också. Och jag är bra på att improvisera, så även om nåt inte går som planerat kan jag liksom fortsätta ändå och inte sabba för andra.
Så ja, jag är typ kreativ, engagerad och ba taggad på att göra nice RP med andra!
Vill du att jag ska skriva om nåt speciellt i det också?

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har tidigare spelar på avena.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? K, här kommer det:

Jag kan bidra med att göra RP:t roligare och mer levande typ. Jag gillar att hitta på egna karaktärer med bakgrund och personlighet, inte bara typ "hej jag är snut" utan mer såhär "hej jag är Erik, 17 år, försöker va tuff men är egentligen osäker, har en storebror i fängelse och försöker hålla sig på rätt spår fast gänget drar i honom" – fattar du vad jag menar?

Jag gillar också att lyssna på andras RP och bygga vidare på det så det blir som en story. Inte bara springa runt och trolla. Jag tar det ändå seriöst men försöker ha kul också. Och jag är bra på att improvisera, så även om nåt inte går som planerat kan jag liksom fortsätta ändå och inte sabba för andra.

Så ja, jag är typ kreativ, engagerad och ba taggad på att göra nice RP med andra! 🔥

Vill du att jag ska skriva om nåt speci

Vad är suntförnuft för dig? För mig är sunt förnuft typ att tänka lite logiskt och inte göra dumma grejer som man fattar inte är okej. Typ, man går inte runt och skjuter folk i RP bara för att man kan, eller typ hoppar ur en bil i 200 km/h och låtsas att man är helt oskadd – det är bara orealistiskt och förstör för alla andra.

Det är också att kunna tänka "okej, hur hade man gjort det här i verkligheten?" och sen spela på det sättet. Eller typ, om nån gör ett misstag i RP så behöver man inte direkt bli arg OOC (utanför karaktären), utan fatta att vi alla bara försöker ha kul.

Så ja, sunt förnuft för mig är att inte vara en idiot, tänka efter innan man gör nåt, och försöka göra RP:t bra för alla, inte bara sig själv.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait= Att du försöker att få polisens uppmärksamhet av att typ göra donuts RDM= Random death match är när du dödar nån utan bakom liggande scenario

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

AD

Trial Mod
Meddelanden
107
Trofépoäng
18
Nekad, utveckla din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom