Inaktuell Musse232 | Chef-jobb ansökan

• TRÅDSKAPARE Borttagen medlem 3010
  • Start date

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
B

Borttagen medlem 3010

Gäst
Användarnamn: Musse232

Vad är ditt discord namn? bwiski232

Vilken arbetsplats ansöker du till? Autoexperten/Meko

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli chef eftersom jag gillar Mekonomen väldigt mycket men jag ser inte så mycket aktivitet från dom vilket it är bra eftersom ofta så finns det folk som måste laga sina billar och då måste Mekonomen finnas tillgänglig att nås så att vi kan komma ut och laga deras bil. Jag vill kunna utveckla Mekonomen så mycket jag kan genom att holla koll på dom som jobbar där och säga till så dom gör ett bra jobb och den som behöver hjälp blir nöjd med dera jobb.

Vad rollspelar du som för tillfället? jag jobbar för det mesta på Sven ingvars men är också kriminell men har inte kunnat jobba på Sven ingvars eftersom den är buggad för nu.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Jag har jobbat på Polismyndigheten, Pizzerian och Sc styling och var chef på dom i ett par olika servrar.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer utveckla arbetet genom att säga till att vi har bra folk som jobbar där och inte några som bara jobbar där för pengarna och sen aldrig är där jag ska hålla koll på alla folk som jobbar där så ingen slarvar mycket och inte gör sitt jobb. Vid starten av att någon börjar jobba hos meko så kommer jag visa runt dom så dom känner sig trygga och vet vart dom ska för att hämta ut saker för att hälpa den som kommer till meko/ringer till oss.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än SweWave? Nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Jag är trevlig och har tålamod med den som behöver hjälp. Jag har varit chef på Mekonomen innan så har kunskap av de. Jag är en bra chef och gör det arbetet på det bästa sättet jag kan. Jag kommer vara akriv i mekonomen och kommer försöka hitta bra folk som kan jobba där.

Hur många bans har du? 2-3

B

Borttagen medlem 3010

Gäst
Jag gjorde en muntlig inter med nån för någon vecka sen men kunnde inte få jobbet eftersom det tydligen inte fanns en Mlo för det jobbet jag sökte.

ArKz

Medlem
Meddelanden
42
Trofépoäng
8
Godkänd skriftlig ansökan, lycka till på muntlig intervju!

Liknande trådar

Top Bottom