Godkänd Mr_Hamp | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr_Hamp

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Mr_Hamp

Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? mr_hamp

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktärs uppväxt har varit bra alltså han har gått igenom skolan läst efter studenten och är duktig på det mesta. Min karaktär heter Max Hansenoch är 1,88 cm och har svart hår med backslick samt skägg, han ska vara klädd med kostym och finklädd. Min karaktärs familj består av en bror som står honom nära nu och som gör saker med varandra hela tiden, mamma och pappa som har hjälpt mig med mycket som Macke. Folk som använder mycket dumma saker gällande hans familj gör honom mycket förbannad och kan skapa konsekvenser. Min karaktär kommer vara lite hetsig eftersom han har varit med om allvarliga saker. Macke har varit i Nexus nu i ett år och har lärt sig mycket nya saker När Max kom till Sverige var han bara 13 år gammal och hade ingen förutom hans bror Andreas Hansen. Han fick en mycket bra foster familj som tog mycket bra hand om honom men eftersom han hamnade med fel personer så stack han alltid ifrån familjen och gjorde fel saker som tog väldigt hårt på hans "föräldrar". Det var inte menat att Max skulle bli så påverkad av det negativa innan hade han stora drömmar som att bli bilförsäljare men det har han berättat för honom att det inte kommer hända och det tog hårt på honom men som sagt älskar han det med gäng där man blir så älskad och man dör för varandra.Max har alltid haft intresse för motorcyklar och när han blev 16 införskaffa han sig en lätt mc som nästan såg ut som en harley davidson under åren utvecklade han sin kärlek för motorcyklar och när Macke blev 25 år gammal skaffade han sin första hoj det var en Harley-Davidson FXDX Dyna Super Glode Sport Custom 2000 sprillans ny, direkt efter crusade han och sina bästa polare runt en stund med sina tunga mc. Nu vill han fortsätta på den rätta banan och söka till polisen.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Social,bestämd och tänker utanför boxen

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär lätt irriterad,rastlös och humöret.

Vad kan du bidra med till serverns RP? kan bidra med väldigt bra rp och väldigt mycket socialt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ajamen spelat i 5 år!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ej skall spela för MaktRP ( bara vinna hela tiden och bli sur om man förlorar) Man ska spela så det e kul för båda som spelar

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft för mig är när man inte earappar, man gör saker som man inte skulle gjort i verkligheten typ slå poliser och ta deras vapen och sedan skjuta över allt. Sunt Förnuft är en vardaglig benämning på sådant förnuft som rör sig på en alldaglig och lättförståelig nivå.
I lite mer detalj kan detta dels innebära en sund och normal förstånds-och omdömesförmåga, dels den allmänna meningen. Det vill säga samlingen av de åsikter om världen och tillvaron i allmänhet som delas av alla med ett allmänt sunt förnuft. En person med sunt förnuft har med andra ord förståelse för vardagliga problem, och/eller intuitiv uppfattning om rätt och fel. Man ska alltid spela på sunt förnuft att man ska tänka ett steg före innan man gör något. Ömsesidig respekt alltså man behandlar folk som man själv vill bli behandlad,

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM: när du använder ett fordon som ett vapen för att döda någon. FEARRP: när du ej värnar om ditt liv eller andras. METAGAMING: du tar information från twitch tex till ic

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nix :D

Meddelanden
6
Trofépoäng
3
Godkänd skriftlig ansökan du har 48h på dig att ta din muntliga intervju. Lycka till
:SWRP~3:

v199o

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Sr.Mod
Meddelanden
251
Trofépoäng
18
Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!
:SWRP~3:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom