Inaktuell Mikail | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mikail

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Mikail

Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Mikail

Vad är ditt discord namn? dree_323

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Buldak swaxxson är 20 år och kommer från Turkiet och bor i Alby. Han är en tänkare, en tyst men stark person som många i området respekterar – inte för att han skriker högst, utan för att han står för något. Han har alltid varit rättvis. Även som liten försvarade han de svagare på gården, sa ifrån när något kändes fel. Men hans uppväxt har inte varit lätt.

Hans mamma gjorde sitt bästa, men vardagen var en kamp. Pappan satt inne stora delar av Buldaks barndom, och när han väl var hemma var det mest bråk, svek och tomma löften. Skolan blev snabbt oviktig för Buldak. När magen kurrade och nätterna fylldes av oro, var det svårt att bry sig om läxor.

Gatan blev hans skola. I Alby fanns äldre killar som såg honom – inte som ett barn, utan som en resurs. Någon som kunde bära, springa, vara tyst. Det började med smågrejer: stöld, leveranser, vakt. Inget blod, men ett ständigt gränsöverskridande.

Men Buldak var annorlunda. Han var inte blind för konsekvenserna. Han såg sin bästa vän gripas, en annan försvinna in i drogerna. Och varje gång ställde han sig samma fråga: “Är det så här mitt liv ska bli?”

Det som höll honom kvar på rätt sida var rättvisan – den där känslan i magen som vägrade försvinna. Han visste att han bar på mörker, men också att han hade ett val. Varje dag. Och även om han snubblade ibland, så försökte han.

Men med tiden började något förändras. Pengarna blev fler, och med dem kom uppmärksamheten. Plötsligt visste folk vem han var – de yngre såg upp till honom, de äldre respekterade honom. Folk hälsade, lyssnade när han pratade, gav honom plats. Känslan av att vara "någon" var beroendeframkallande.

Så Buldak valde. Inte för att han inte visste bättre – utan för att han inte längre ville vända om. Han ville stanna. För pengarna. För lojaliteten. För känslan av att vara sedd. Och även om han ibland tänker på ett annat liv, vet han innerst inne att det här är den väg han kommer gå. Inte som offer. Utan som en del av spelet.

Buldak är inte en hjälte. Inte än. Men han har gjort sitt val. Och i Alby, där verkligheten sällan är svartvit, är det ibland det enda man kan göra.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär 3 födelar med min karaktär är rättvis, pratglad gjädlespridare .

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär 3 nackdelar med min karaktär aggressionsproblem, girig och envis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en djup, seriös och verklighetsbaserad karaktär i form av Buldak – en 20 årig kille från Alby som växt upp i trasiga förhållanden och blivit formad av gatan. Han är lojal, rättvis, men kluven mellan moral och kriminalitet. Buldak är inte bara där för att skjuta eller tjäna pengar – han är där för att utvecklas, bygga relationer, visa gängmentalitet på ett realistiskt sätt och skapa dramatik som påverkar andra karaktärer runt honom. Jag vill bidra till storytelling som känns äkta, där beslut har konsekvenser och där RP inte bara är action, utan känslor, lojalitet och svek. Jag är aktiv, engagerad och respekterar serverns regler fullt ut.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej detta blir mitt första och bästa.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Syftet med motpartens är att göra RP mer levande, trovärdigt och engagerande.

Vad är suntförnuft för dig? Inte springa runt och trolla eller skämta i allvarliga situationer.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm vdm ooc fear rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det var allt för mig hejdå

chano18

Helper
Personalmedlem
Helper
Meddelanden
40
Trofépoäng
6
Godkänd! Vidare till intervju du har 24h att ta den!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom