Nekad Mellish jonsson | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mellish jonsson

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: Mellish jonsson

Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin

Vad är ditt discord namn? sampy0067_90333

Vad är ditt födelsedatum? 11 September 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter rolf glenn och rolf är 50 år gammal. rolf gillar bilar, hans favorit bil är volvo 940 eller 740. Ibland på fritiden brukar rolf spela fotboll med sin storebror som heter conny. När rolf var liten gick han i AIK med sin lillebror. rolf har ett stort intresse för fotboll och han vill kanske börja spela fotboll igen. rolf vill börja jobba på en bil firma och göra folk glada med sina nya bilar. rolf är blir lite trött på jobbet ibland, så då vill han göra något roligt. Så då kan han gå och spela lite fotboll med sina kompisar. rolf är väldigt sociall är och snäll mot alla och han välkomnar alla snällt.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär rolig att vara med, glad nästan hela tiden, sociall.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär konstig när han e full, tjafsar emot efter som han har trots syndrom, blir arg om nån håller på mot hans familj eller pratar skit som dom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? en bra rpare o rolig, en rpare som kan reglerna o läser dom, o sen så en bra skådespelare på scenarion o sånt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, jag har spelat på förorten, xr, smg, pkrp, Swewave, unive.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att "du ska inte vinna alla scenarion" för du ska spela för att ha kul och ha kul med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna.

Vad är suntförnuft för dig? att man ska tänka som man skulle göra i verkligheten, t,ex om jag ska skjuta någon så ska jag ha på mig handskar o mask. att man ska tänka som att man skulle vara sin karaktär.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM random deathmatch att man dödar någon utan anledning, VDM veichle deathmatch är att man använder sitt fordon som vapen, NLR never life rule när man har dött så ska man inte minnas vad som har hänt t,ex om jag blir skjuten och dör så ska jag inte minnas vem d va vart d va när d va med kortare ord ingenting.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

.Flocka

Forums Ansvarig
Personalmedlem
Forums Ansvarig
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
328
Trofépoäng
93
Godkänd skriftlig ansökan du har 48h på dig att ta din muntliga intervju. Lycka till!

v199o

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Sr.Mod
Meddelanden
251
Trofépoäng
18
Hittar ej ditt dc konto, nekar för tillfälet, skicka ett pm till mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.