Nekad megic1 | Ansökan till Staff

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

megic1

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: megic1

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ange ditt födelsedatum: 21 Juni 2011

Ange ditt Discordnamn: 1megic

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är 13 år snart 14 och jag gillar att spela fivem och vara med vänner

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? på vardagar 5 timmar och helger 8-9 timmar

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? 1 dag

Varför ansöker du som staff på SweWave? jag ansöker till staff för jag vill hjälpa till med servern alltså att specca och ta reports jag kommer specca mycket och se till så alla regler följs. Om jag blir staff kommer jag att försöka att höja rp nivån. Om jag ser någon skicka en report "jag blev rdmad kan jag få revive" då kommer jag be honom hoppa support med klipp. Och om någon frågar om skin kommer jag säga att han ska rpa sig fram till en klädbutik.

Vad är din uppgift som Staff? min uppgift kommer vara att specca och ta support och reports jag är inte korrupt och kommer inte använda mina staff krafter på ett dåligt sätt och jag är erfaren inom staff yrket. Om det är någon ny staff som kommer till servern som inte vet hur man gör något kan jag vissa han hur allt funkar

Vad kommer du att bidra med som Staff? jag kommer specca mycket samt ta många reports. Jag kommer se till så reglerna följs och så kommer jag vara aktiv i support. Jag har även varit staff på många andra servers

Hur hanterar du stressiga situationer? jag hanterar dom bra jag håller mig lugn och koncentrerad jag brukar inte bli så stressad så jag hanterar dom situationerna bra.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Medlemskap

Ansvarsområde 2: Kriminell

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom