Martenssonz. | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Martenssonz.

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Martenssonz.

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad heter du på discord? realmartenssonz

Ange ditt födelsedatum 9 Februari 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill att SWRP, Ska få en högre rp nivå, Samt jag vill inte att alla går runt och skjuter som galningar utan att man har ett riktigt jobb, man får såklart vara kriminell men inte skjuta i onödan.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag kommer ta SweWave till en helt annan nivå med rpn och communityn.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta alla trevligt och snällt, Man ska bemöta alla exakt likadant som om de hade varit i ledningen eller staff.

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Swewave? 1. Jag tycker man ska vara en seriös medlem på SWRP, 2. Samt man ska följa alla regler som vi har. 3. Samt Medlemmarna ska vara lojala.

Vilka krav tycker du att medlemmar på Swewave bör uppfylla? 1. Man ska vara snäll, 2. Man ska ha en hög rp nivå, 3. Man ska vara lojal till SweWave, 4. Man ska vara trevligt mot alla andra medlemmar {och staffs samt ledning}

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? 1. Hålla koll här på forumet 2. Se till att medlemmarna följer alla regler 3. samt att alla medlemmar har det bra på servern 4. Jag ska se till att de är seriös rp.

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? 8 - 10 timmar om dagen

Har du som mål att gå med i staff teamet på Swewave i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Top Bottom