Godkänd manni | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

manni

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: manni

Vad är ditt namn i verkligheten? emanuel

Vad är ditt discord namn? spookybzrkus

Vad är ditt födelsedatum? 22 Augusti 1999

Berätta om din karaktär. Namn: Montana Shelby

Ålder: 27 år

Montanas bakgrunds historia ger en stark bild av utanförskap. Att växa upp i ett dåligt hem som är omringat av våld och missbruk klingar helt rätt. Montana är konstant utsatt för extremt svåra förhållanden utan tak över huvudet. Hans liv har varit en kamp för att övervinna motoriska utmaningar, och han har haft en alkoholiserad far som blandat sig med en arg mor, vilket har lämnat Montanas värld i en ständig konflikt. Han har kämpat med känslor av ensamhet och har också påverkats av ett ogynnsamt ekonomiskt läge.
Bakom den svåra ytan som Montana har, så finns det en del ilska, sorg och en liten känsla av skam. Sedan barnsben har han lärt sig att dölja sina sanna känslor bakom ett slags skal och skydd, men långt inuti finns det hos de flesta en längtan att bli älskad och också värdesatt. Montana är helt och hållet utmattad av det destruktiva livet och rutinerna han lever i, och även i de flesta tillfällen så vågar han inte erkänna det för sig själv.
Montana funderar nu på vad som kan motivera honom att byta liv. Det som länge har stått som en dröm, och han har för avsikt att börja sikta på att leva och skapa förändring i sitt liv.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Omtänksam, Loyal, snäll

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Pengarkåt, inget konsekvens tänk och skapar shorba

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög och proffisionell rp nivå genom att lära de nya att hålla en rp ton och hålla det proffisionellt inom alla scenarion och omstädigheter oavsett om någon inte följer reglerna precis

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja de har jag.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? En bra rp nivå på ett sätt så att det blir roligt för alla. Ska också tänka på att hålla det proffisionelt igenom att inte vinna varje scenario som t.ex. en rättegång eller om jag blir rånad så spelar jag med extra för en hög rp nivå

Vad är suntförnuft för dig? För mig är det den regeln som är viktigast inom FiveM eftersom det är att tänka logiskt och att tänka ett steg före till exempel tänker man i en kidnappning hade jag verkligen dödat han efter i verkligheten eller släppt honom som ett exempel.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm. rdm copbait. kan fler!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? de är lugnt så.

Senaste redigerad av en moderator:

zhft

Medlemskap Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
29
Trofépoäng
3
Godkänd skriftlig ansökan, vidare till muntlig intervju. Lycka till!

Top Bottom