Mannen122
Ny Medlem
- Meddelanden
- 1
- Trofépoäng
- 1
Användarnamn: Mannen122
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor Erensjö
Vad är ditt discord namn? spamkydoodle24
Vad är ditt födelsedatum? 31 Augusti 2009
Berätta om din karaktär. Morgan Andersson uppväxt i ghettot och älskar boule och donuts och framtidsa planer är att bli polis.
Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Atletisk, smart och lever i nuet
Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär ful, svag och efter
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag bidrar med engagemang och ett trevligt rp. och jag fokuserar på att skapa trovärdiga karaktär och ska vara respektfull
Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har bara spelat lite ounyx
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Kanske inte att göra det som är bäst för dig utan att tänka på bäst rp
Vad är suntförnuft för dig? Att använda hjärnan innan man agerar
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, slå ingen utan en anledning. Fearp vilket innebär att man inte värnar om sitt liv. Combat logging att inte lämna under något pågående
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är mycket engagerad och försöker göra ett bra RP med ett glatt humör
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor Erensjö
Vad är ditt discord namn? spamkydoodle24
Vad är ditt födelsedatum? 31 Augusti 2009
Berätta om din karaktär. Morgan Andersson uppväxt i ghettot och älskar boule och donuts och framtidsa planer är att bli polis.
Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Atletisk, smart och lever i nuet
Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär ful, svag och efter
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag bidrar med engagemang och ett trevligt rp. och jag fokuserar på att skapa trovärdiga karaktär och ska vara respektfull
Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har bara spelat lite ounyx
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Kanske inte att göra det som är bäst för dig utan att tänka på bäst rp
Vad är suntförnuft för dig? Att använda hjärnan innan man agerar
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, slå ingen utan en anledning. Fearp vilket innebär att man inte värnar om sitt liv. Combat logging att inte lämna under något pågående
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är mycket engagerad och försöker göra ett bra RP med ett glatt humör