magge0273111 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

magge0273111

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: magge0273111

Vad är ditt namn i verkligheten? Magne

Vad är ditt discord namn? magge02731

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter nils. Han är född och uppvuxen i Göteborg, i en vanlig arbetarfamilj. Hans pappa var mekaniker och mamma jobbade i vården, så nils lärde sig tidigt att man måste kämpa för det man vill ha. Han är en snäll men lite blyg kille, som gärna hjälper till men har svårt att visa känslor ibland. På fritiden gillar han att meka med moppar och hänga med vänner. Hans dröm är att öppna en egen verkstad i stan och kanske en dag kunna hjälpa ungdomar som har det tufft.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär han är lojal och sviker aldrig sina vänner, Duktig på att meka med fordon, Tänker ofta efter innan han agerar

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Lite för snäll ibland och kan bli utnyttjad. Har svårt att lita på nya människor. Kan bli riktigt arg om någon går över gränsen

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst och realistiskt svenskt RP. Jag gillar att skapa karaktärer med en bakgrund och personlighet, och inte bara springa runt för att “vinna”. Jag tycker det är roligt att spela både vardagligt RP och mer spännande scenarion, och jag följer alltid reglerna.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? bara på engelska trap servers.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska försöka "vinna", utan ibland låta andra lyckas för att göra RP bättre för alla. T.ex. om man är kriminell och polisen gör ett bra ingripande, så ska man inte försöka fly varje gång, ibland är det bättre att låta dem lyckas så det blir en bra scen.

Vad är suntförnuft för dig? För mig betyder sunt förnuft att man tänker logiskt och agerar som man hade gjort i verkligheten. Man ska fatta beslut som känns rimliga i situationen och inte göra saker bara för att det gynnar en själv i spelet

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man får inte RDM:a eller VDM:a , Man måste alltid rollspela ordentligt och hålla sig i character ,Metagaming och powergaming är förbjudet

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej.

Top Bottom