Madzn690 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Madzn690

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Madzn690

Vad är ditt namn i verkligheten? Jack

Vad heter du på discord? madzen121

Ange ditt födelsedatum 13 Maj 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som gör att jag vill ansöka till medlemskapsansvarig är pågrund av att jag känner att jag vill vara med och ta en större uppgift på servern då jag vill vara med och göra rpn bättre. Med att ta in nya och bra spelare till servern och verkligen se till så att dom kan reglerna och kan rpa för det är ju dom som vi släpper in från icke medlem till medlem som gör rpn på servern bättre och kreativare. Samt så är det ett väldigt stort ansvar på medlemskapsansvariga eftersom nya spelare ska vara med och göra rpn bättre. Och jag känner att jag har kompetensen till att vara med och ta in de.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag anser mig som en stark kandidat då jag inte är rädd för att ta beslut som tex neka någon. Jag kommer även vara extremt aktiv och sitta och rätta saker på forumet ungefär hela dagen och ta intervjuer mer mot kvällen. Jag har även aktivt spelare på servern och när jag säger aktivt så är de att jag spelat utan paus sedan dess så jag har skaffat mig en mycket bra uppfattning på hur allt fungerar.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta andra människor med respekt och vara trevlig och hjälpsam. Som medlemskapsansvarig är det även extra viktigt att man bemöter människor med respekt och hjälpsamhet eftersom om man inte bemöter en med respekt så kommer tex inte den nya spelaren få ett bra omtyckes om servern med såklart så ska man inte bara bemöta nya spelare med respekt utan alla i Community.

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Swewave? Jag vill bidra genom att vara aktiv, respektfull och hjälpa andra i communityt. Genom mitt engagemang vill jag skapa en positiv stämning och vara med och forma en gemenskap där alla känner sig välkomna.

Vilka krav tycker du att medlemmar på Swewave bör uppfylla? Man ska kunna dom viktigaste reglerna samt det grundläggande för att kunna RPa bra. Man ska även ha en plan för sin karaktär så den kommer någon stans och generellt bara kunna hålla en Bra RP nivå och kunna lyssna på andra och följa regler.

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? Jag ansvarar för att titta ansökningar på forumet samt ta intervjuer då få in nya medlemmar på servern. Samt ska jag hjälpa nya medlemmar med diverse saker dom behöver hjälp med.

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? Minst 6-10 h aktiv, men ibland kanske man har gäster nån dag så kanske det blir lite svårt att vara aktiv

Har du som mål att gå med i staff teamet på Swewave i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej tack

Top Bottom