Nekad maddox | Ansökan till Staff

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maddox

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: maddox

Vad är ditt namn i verkligheten? Maddox

Ange ditt födelsedatum: 5 Mars 2009

Ange ditt Discordnamn: Erikvongrisch

Berätta kortfattat om dig själv: jag är en person som gillar att spela spelet fivem, kan ta de seriöst men även chill. gillar o ha bra scenarion, spela fotboll o golf. vet va en staff bör göra o bör ej göra. tycker ibland de kan va roligt o specca men hjälpa i reports o supp e roligare.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag kan va aktiv minst 4 timmar per dag på vardagarna sen 6+ på helgerna

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? 2 dagar.

Varför ansöker du som staff på SweWave? eftersom jag gillat rpa på servern nu o testat på väldigt mycke för att se hur saker o ting fungerar. jag tycker även att jag borde bli staff för jag är mogen o vet hur man tar hand om ärende som i support eller reports på ett moget sätt så jag kan få den som har gjort regelbrottet så de lär sig av de de har gjort när jag ger de ågärder så de inte gör om det igen. och om det skulle hända någon hoppar support på någon annan som har gjort regelbrott men detta kan för det mesta dels utföras som om någon har klipp eller om nån annan staff kanske har speccat eller jag.

Vad är din uppgift som Staff? min uppgift som staff e att hålla koll på att medlemmarna sköter sig o inte springer runt o t.ex. 100k or diar folk eller lallar.
även att ha koll så vi kan förbättra saker på servern o så alla trivvs. jag tycker min uppgift är oxå att agera professionellt me sin staff roll. det är typ det viktigaste delarna inom staff rollen, att agera professionellt innebär oxå att spelare tycker om den staffen eftersom dom känner att staffen e mogen och sånt, men man ska inte agera professionellt i ett ärende utan varje ärende

Vad kommer du att bidra med som Staff? jag kommer att bidra med så mycket jag kan som t.ex. vara aktiv i support, ta reports ig, specca mycket scenarion, göra bra bedömmningar, ha ett trevligt bemötande.

Hur hanterar du stressiga situationer? jag hanterar stressiga situationer av att vara så lugn som möjligt o försöka komma fram till vad som hänt o senare att hjälpa till så de it händer igen eller att de beter sig så bra så vi kan fortsätta me bra scenarion

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Servervakt

Ansvarsområde 2: Medlemskap

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom