Intervju MacroM92 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MacroM92

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: MacroM92

Vad är ditt namn i verkligheten? Khian

Vad är ditt discord namn? MacroM92

Vad är ditt födelsedatum? 15 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Alessandro är en 20-årig kille med ett stort hjärta och ett lugnt sinne. Han är känd för sin snälla och trevliga personlighet, vilket gör att människor snabbt känner sig trygga runt honom. Han växte upp med två syskon, något som format honom till en omtänksam och lojal person som alltid sätter familjen först. I staden är han ofta den som försöker medla i konflikter och hjälpa andra på fötter, oavsett om det gäller gamla vänner eller främlingar. Alessandro drömmer om ett liv utan drama, där han kan leva hederligt men ändå spännande. Trots sin unga ålder visar han ofta ett moget tänkande och ett stort ansvarstagande. Han är ingen som söker bråk, men han står alltid upp för det han tror på med respekt, tålamod och ett leende.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är snäll och trevlig och vill ha en bra relation med alla. Han är inte hetsig utan han vill visa ett gott första utryck. Han har mycket empati och vill hjälpa folk.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han blir lätt upphetsad om någon är respektlös. Min karaktär vill ofta styra och ställa. Han är halvt pengar beroende. Om något handlar om pengar kan han göra dåliga beslut. (förstår det rätt)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med en positiv och seriös inställning som stärker gemenskapen på servern. Genom engagerat och trovärdigt rollspel skapar jag intressanta situationer för både mig själv och andra. Jag är samarbetsvillig, respekterar reglerna och hjälper gärna nya spelare att komma in i gemenskapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har rollspelat i över 3 år på en massa olika servrar så som Velo, Unive, Bryggeriet, Vein och en del till.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att jag inte alltid måste vinna ett scenario utan ibland kan det vara roligare ifall motparten vinner.

Vad är suntförnuft för dig? suntförnuft är logiskt tänkande. ett exempel är att jag slår it någon irl utan anledning och då ska jag inte göra det ingame heller.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM - Random death match, jag ska inte döda någon utan anledning. VDM - Vehicle death match, jag ska inte använda mitt fordon som ett vapen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag hoppas att jag kan få en chans att gå med i Swewaves gemenskap och vara med i allt kul

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom