Godkänd Mackan1 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mackan1

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: Mackan1

Vad är ditt namn i verkligheten? Max Eriksson

Vad är ditt discord namn? slaktaren_mackan

Vad är ditt födelsedatum? 17 December 2005

Berätta om din karaktär. Hej,Heter Göran Göttan och har blivit uppväxt i en unik rik familj som äger systembolaget och båda föräldrarna är alkoholister och mamman dog i en bilolycka för knappt 3 månader sedan. Uppväxt i sverige är hela fasmiljen med, Men Göran tål inte äns alkohol för då svulnar halsen ochb kvävs till döds men göran skiter i alcoholen och fokuserar på fordon istället för de e mycket mer intresant. Göran älskar bmw och mercedes bmw e30 och mercedes w201 190d är hans drömbilar som han önskar kan nå i staden swewave.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han kan norska, extremt bra rp med erfharenhet av 4,5 år, extremt bra på o köra bil

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär han har inte så bra talförmånga,blir sur ganska lätt, blir skitnödig väldigt enkelt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en fair rp där jag kommer bahandla folk som de behandlar mig och grundreglerna är inga problem för mig i fiveM

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelan på Valon (avena heter den nu), unive,unity,bryggan,xr roleplay,nightshade roleplay,Unity,Valize,Velo och massa mer

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att "spela för motpartens vinst" innebär att du i ett visst scenario eller spel inte försöker maximera din egen vinst, utan snarare agerar så att motparten får ett så bra utfall som möjligt. Det kan vara frivilligt, strategiskt, eller nödvändigt beroende på kontexten.

Vad är suntförnuft för dig? Endligt mig är det rättvisa och lämpliga tillfällen som t.ex. om någon ska göra någe till aftonbladet så behöver man inte komma mde en bill eller cyckel och köra över eller peka finger

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, random death match, vdm, andvänder sitt fordon som ett vapen, fear rp, menas att man ska värna om sitt liv, NLR man ska inte komma ihåg något om man dog som hände

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det är nog faktiskt allt, jag är en välutväcklad spelar som inte låter som man e 11år

v199o

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Sr.Mod
Meddelanden
251
Trofépoäng
18
GODKÄND
har medlem redan

Status