Godkänd LULLE | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LULLE

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: LULLE

Vad är ditt namn i verkligheten? LUCAS

Vad är ditt discord namn? LuLLe

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2011

Berätta om din karaktär. HAN ÄR NY PÅ SERVERN OCH HAN GILLAR ATT MECKA OCH FIXA MED BILAR MEN HAN HAR INTE RIKTIGT HAFT RÅD ÄN SÅ HAN SKULLE VILJA BLI NÅN FORM AV BILMECKANIKER I FRAMTIDEN OCH HAN ÄR FÖDD HÄR I SVERIGE MEN HAR HAFT EN SVÅR BARNDOM MEN NU BÖRJAR ALLT GÅ BRA FÖR HONOM OCH HAN SKA FÖRSÖKA SKAFFA JOBB OCH RÄTTA TILL SITT LIV SÅ ATT HAN KAN KÖPA VILKEN BIL HAN VILL.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär SNÄLL, POSITIV, HJÄLPSAM

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär FATTIG, LEDSEN, DEPRIMERAD

Vad kan du bidra med till serverns RP? BRA RP NIVÅ OCH ATT ALLA SKA HA KUL MEDANS MAN RPAR OCH MAN SKA INTE GÅ UNDER RP NIVÅN OM NÅN ANNAN GÖR DET.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? JA JAG HAR VARIT PÅ FIVEM I SNART 2 ÅR TROR JAG

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? IFALL DINA FIENDER VINNER SÅ SKA DU INTE GÅ IN I SUP OCH KLAGA ATT DOM GJORDE FEL ELLER NÅT SÅNT.

Vad är suntförnuft för dig? ATT MAN BESTÄMMER SINA EGNA BESLUT OM VAD SOM ÄR RÄTT OCH FEL

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM SOM INNEBÄR ATT DU DÖDAR NÅGON UTAN ANLEDNING. META GAMING INNEBÄR ATT DIN KARAKTÄR VET SAKER SOM HÄNDER UTANFÖR SPELET

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? JAG ÄR SNÄLL OCH BIDRAR MED BRA RP TILL SERVERN

v199o

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Sr.Mod
Meddelanden
251
Trofépoäng
18
Godkänd
vidare till muntlig intervju, Lycka till!!

v199o

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Sr.Mod
Meddelanden
251
Trofépoäng
18
Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.