Nekad Lukas67 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Lukas67

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Lukas67

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? Luluontop12

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juni 2010

Berätta om din karaktär. Bosse Blindtarm heter min karaktär som är född 2000 i Luleå och är beroende av cigareter han blir galen om han är utan dom i 5 minuter. Han älskar också bilar och Cross. Han har alltid velat ha en egen gård med massa bilar och motorcycklar med en stor familj. Bosse är också en gnutta alkolist. annars trevlig gubbe som gillar Cigg.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Bosse är kreativ och har mycket energi och gillar jobb.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Beroende av ciggareter och har kort temprament. Och är alkolist men kanske ska söka hjälp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra RP och roliga scenarion.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har tidigare varit medlem på äckel unive.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska vinna alla scenarion och låta andra också ha roligt.

Vad är suntförnuft för dig? Suntförnuft innebär att man ska alltid tänka hade jag verkligen gjort dehär IRL.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fear RP innebär att man måste vara rädd som IRL om nån kommer och riktar vapen så ska man RPA rädd. VDM betyder att man tex kör på nån från ingenstans. RDM innebär att man inte kan gå upp till nån random och börja slåss eller kaosa.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är erfaren inom RP.

Top Bottom