Luddepudde | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Luddepudde

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Luddepudde

Vad är ditt discord namn? migrationsverket1

Vilken arbetsplats ansöker du till? Chef på q park

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill gärna bli chef på Qpark för jag jobbar där just nu och det är bara typ jag som jobbar där just nu och om jag skulle få bli chef så skulle jag anställt flera personer och jag vill bli chef för just nu i samhället kan inte folk parkera och då behöver vi fler qpark personer som ger dom varningar och parkerings ticket så dom skärper sig.

Vad rollspelar du som för tillfället? Jag roll spelar som Karl Bertil

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Tyvärr inte

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer utveckla arbetet med att säga till alla som inte kan parkera så dom lär sig. Just nu så kan man se bilar lite överallt och det är abolust inte okej för då kan det bli en väldigt stor risk att man råkar krocka för man har ställt sin bil mitt i vägen. Jag och mina kollegor kommer att göra så att alla kan parkera. Det är vårat mål så slipper vi ge alla parkering tickets

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än SweWave? Nej. Jag spelar bara på swewave för den serven är kung

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Ni borde sätta in mig för jag vet exakt hur man jobbar på qpark och jag vet hur man parkerar. För många här vet ju på nått sätt inte hur man parkerar så jag kommer ta jobbet på alvar så jag faktiskt lär dom hur man faktiskt parkerar.

Hur många bans har du? Jag har inga bans

Top Bottom