Nekad Love | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Love

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Användarnamn: Love

Vad är ditt namn i verkligheten? Gurra

Vad är ditt discord namn? På discord heter jag Gurra/gurra0130_61265

Vad är ditt födelsedatum? 16 Maj 2002

Berätta om din karaktär. Moe har haft en dålig Bakgrund där han har inte fått se sin mamma flera år när han var liten ser sin pappa dö framför sin son. Moes Dröm var att få se sin familj igen han gick i en period där ingen annan kunde få känna och hur sorligt det var när han blev stor fick han massa utav ider vad han ska bli när han blir stor Innan Moes pappa skulle dö så sa Pappa Jönson "Min son när du blir stor vill jag att du ska bli fotbollspelare och visa din pappa att du har en underbar människa" Moe försökte gå med i ett Academy lag men Moe vet ej hur det går till och hur man blir det då försökte han gick flera månader tills Moe fatta hur det funka Moe gick in litet lag då börja han bli bättre bättre år gick då märker Moe inget ändras till slut ville han ge upp men ett sms kommer från tränaren "Hej ifall du fick detta meddelandet betyder det att du har fått en till kallelse match mot en stor lag där massa andra Academy tränare kommer vara" Moe va så glad. Moe tänker DETTA ÄR MITT CHANS dagar gick Moe Suttit bara tränat, Där den dagen kom Moe fick spela matchen han gjorde 5 mål och gick in världens största lag Real madrid.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han kan låta andra vinna scenarion och gillar social rp och rpar socialt själv han är trevlig och omtenksam samt snäll!

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han kan lätt bli arg samt tappa fokus och ofta hungrig och inte jätte bra att arbeta med någon som inte kan så mycket

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en seriös rp, Laglig spelare som följer alla Avena'sRegler. Kommer skaffa ny Historia med alla Avena spela

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag har spelat på väldigt många serverar innan och har hållt på med fiveM länge så ja jag har mycket erfaranhet

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? t innebär att man kör för bara vinna scenarios som sker det ska inte va så utan man ska rpa ha kult båda sidorna. För rp är inte för vinna alltid man kan förlora men man ska brösta det.

Vad är suntförnuft för dig? ? Att man ska tänka logiskt så man ska tänka innan man gör något så man ska t.ex tänka ska jag skjuta den här grabben torget utan mask såklart nej eftersom irl skulle inge göra det så man ska tänka logiskt

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm,rdm,powergaming,metagaming,suntförnuft,fail rp,fear rp....

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

v199o

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Sr.Mod
Meddelanden
251
Trofépoäng
18
Godkänd
Vidare till muntlig intervju, Lycka till!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom