Nekad Lilleman1116 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lilleman1116

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Lilleman1116

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Stolt

Vad är ditt discord namn? stolten4

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Ola Persson, jag är 24 år gammal och kommer från Stockholm. Jag har bott här hela mitt liv, men det har inte alltid varit lätt. När jag var 7 år försvann morsan. Hon bara drog, och sen dess har det varit jag, farsan och ibland lite kaos. Han försöker väl, men han jobbar mycket och det har varit rätt tufft hemma – både med pengar och känslor.

Jag har haft det rätt stökigt i skolan ibland, och hamnar lätt i bråk eller tjafs, speciellt om nån provocerar mig. Jag kan vara glad och skratta mycket, för det mesta gillar jag att ha kul och hänga med polarna, men ibland får jag riktiga utbrott. Det är som om all ilska bara bubblar upp och jag säger saker jag inte alltid menar. Ibland kan det bli rätt fula kommentarer, men det är mest för att jag inte riktigt vet hur jag ska hantera känslor på ett bättre sätt.

På fritiden är det fotboll som gäller. Det är typ min frizon. När jag är på planen känns det som att allt annat försvinner för en stund. Jag spelar så ofta jag kan, och jag drömmer om att bli riktigt bra – kanske proffs om jag har tur. Men oavsett vad jag gör i framtiden så är målet tydligt: jag ska lyckas. Jag ska tjäna pengar, mycket pengar. Jag vill kunna ta hand om mig själv, kanske hjälpa farsan lite också, men mest vill jag bevisa för världen att jag kan bli något, trots allt jag varit med om.

Jag vet att jag inte är perfekt, men jag försöker. Jag har stora drömmar och även om vägen dit inte är rak, så ska jag klara det.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Rolig, glad och en härlig snubbe.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär ilska, svårt att hantera känslor och till sist fokuserad på pengar som mål.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat RP ett bra tag nu och vet hur man beter sig både IC och OOC. Jag är mogen för min ålder och vet hur man skapar bra scenarion som gör det roligare för alla. Jag anpassar mig lätt till olika roller och fokuserar på att göra RP realistiskt och kul, inte bara för mig själv utan för hela servern. Jag tar inte saker personligt och försöker alltid bidra till en bra stämning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på en del olika servrar bland annat unive.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man inte alltid försöker "vinna" själv, utan spelar på ett sätt som gör scenariot roligt och realistiskt för alla – även om det innebär att ens egen karaktär förlorar eller hamnar i en dålig sits.

Vad är suntförnuft för dig? För mig är sunt förnuft att kunna tänka själv och fatta smarta beslut i olika situationer. Typ att veta vad som är rätt eller fel utan att någon måste säga det, och att inte göra något dumt som kan förstöra för andra eller en själv.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM och VDM

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej klarar mig fint såhär!

Senaste redigerad av en moderator:

zhft

Medlemskap Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
29
Trofépoäng
3
Godkänd skriftlig ansökan, vidare till muntlig intervju. Lycka till!

AD

Trial Mod
Meddelanden
107
Trofépoäng
18
Nekad, du tog inte din intervju i tid. OBS du hade bara 48 timmar på dig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom