Nekad Lil_Timmy | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lil_Timmy

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Lil_Timmy

Vad är ditt namn i verkligheten? Tommy Ly

Vad är ditt discord namn? manki_tom

Vad är ditt födelsedatum? 9 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Jag ska vara kriminell men jag är inte kriminell som alla andra jag ska försöka radera alla andra kriminella som gör dåliga saker och jag ska försöka göra staden bättre.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Rolig, bra med hjälpare och är bra på att köra bil

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Hör dåligt, dålig syn och lite för aggressiv

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med seriöst och engagerat RP, är alltid i karaktär och gillar att skapa spännande scenarion tillsammans med andra. Jag respekterar reglerna och vill vara med och bygga en levande server.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har varit med i massor av fivem servers och varit med i unive, Pundarkvart, shootersrp och fler

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man sätter själva rollspelsupplevelsen före att alltid vinna. Ibland kan det betyda att ens karaktär förlorar, blir arresterad eller lurad – men det skapar bättre och mer realistiskt RP för alla inblandade. Det handlar om att bygga bra scenarion tillsammans, inte om att alltid komma ut på topp.

Vad är suntförnuft för dig? För mig är sunt förnuft att kunna tänka efter innan man agerar, att visa respekt för andra och följa grundläggande regler även utan att någon säger till. Det handlar om att förstå vad som är rimligt och vad som inte hör hemma i RP, och att kunna skilja på spelet och verkligheten.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Jag ska inte använda voicechanger för det är förbjudet, jag ska hålla mitt språk vårdat i forumet och det är förbjudet att rdm och vdm.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

.Flocka

Forums Ansvarig
Personalmedlem
Forums Ansvarig
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
328
Trofépoäng
93
Din Medlemskaps ansökan har nekats. Du får göra en till ansökan om 24 h!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom