Nekad lennart grip | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lennart grip

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: lennart grip

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? planumx

Vad är ditt födelsedatum? 18 December 2025

Berätta om din karaktär. Simon har för nuet 3 vänner som han håller starkt vid som hjälpt han från starten. Det är de kompisarna som har visat han runt i staden och förklarat hur saker och ting går till de har visat Simon de dåliga sidorna i staden men också de bra sidorna. Men hans kompisar var inte så tydliga med den dåliga sidan av staden där det var mycket kriminella som höll till, Simons vänner ville inte att han skulle bli för nyfiken och råka ut för något illa. Men det gjorde bara saken värre eftersom simon ställde mer och mer frågor som han inte kunde få svar på om kriminaliteten och vad det fanns för skumma typer i den delen av staden så simon fick ta reda på den informationen själv och undersöka det han inte visste om fanns och det ledde till
Att han fick tillslut lära sig en läxa den dagen då han kom hem utan pengar då han förlorat sina 18 000 kr efter han blivit rånad och skadad.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär positiv. pratglad. speciell

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär aggressiv, tar lätt illa upp

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till servern med hjälp utav min kreativa och engagerade sida till rollspel. Med min karaktär och historia som ligger bakom honom så kan jag skapa intressanta historier och berättelser för andra personer som deltar i servern. Min respektfulla attityd och min positiva samarbetsvilja gör mig till en pålitlig medlem som också kan ge gott exempel till andra personer och delar en god spelgemenskap. Jag är också villig att hjälpa till så att servern flyter på bra med regler osv så alla följer de så det blir så smidigt som möjligt för oss alla att spela.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat 1 år på fivem på flera olika servrar

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela i motpartens vinst i ett scenario menas att du aktivt väljer att fatta beslut som gynnar den andra sidan i spelet. Det gäller också att du är beredd på att prioritera och samarbeta med den andra spelaren så att hans nöje blir till en rolig framgång framför ditt eget ibland. Genom att man gör så alltså visar empati som stödjer motpartens sida så leder det till en bra server med en balanserad spelupplevelse där alla spelare får möjligheten att känna att de trivs och att alla känner sig involverade. Det handlar om att skapa ett sådant respektfullt spelklimat där alla kan njuta och ha kul tillsammans på bästa sätt

Vad är suntförnuft för dig? att det ska vara så realistiskt som möjligt och man ska tänka att det är rimligt det karaktären gör.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm = random deathmatsch alltså döda flera utan anledning, vdm är samma sak typ bara att det är med bilar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

AD

Trial Mod
Meddelanden
107
Trofépoäng
18
Nekad, du tog inte din intervju i tid. OBS du hade bara 48 timmar på dig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom