Godkänd Lekkez. | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lekkez.

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Lekkez.

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Lekkez

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Albin Wallin, ja Albin är en sprallig och glad kille, så har han varit så långt han minns, Albin har två bröder en tvilling och en lille bror, hans tvilling heter Clark, hans lillebror heter Alwin, dom tre har inte alltid varit vänner då lille broshan Alwin alltid var på pappas sida i allt, Min pappa, slog alltid clark hela tiden, mamma brydde sig inte, vi hade en mellan ekonomiskt familj som hade mat på bortet och tak över huvudet, så jag hade det bra men inte särsklilt bra, ibland på kvällarna smög jag ner till vårat garage där familjens Volvo stod jag har säkert örstört för pappa mins 100 gånger när han ska till jobbet hahaha, brukade klippa av kylarslangen med en kökssax, men en gång kom Pappa på mig och slog nästan ihjäl mig, men är jag fyllde 13 år så gick mina båda föreldrar bort i en bilolycka jag blev ledsen till en början men insåg snabbt att ingen av dom någonsin har älskat mig, men mitt stora bilintresse fortsatte genom åren, och nu hasr jag flyttat hit och ska börja på falck, om denna går vägen. han älskar sportbilar specillet ford mustang.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär genuin, omtänksam, snäll

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär agro problem, ofta trött, anti social ibland

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med min bästa rp kapacitet t.ex att ag rpar mitt bästa så kanske folk tar efter mig och såblir det kil och roliga scenarion, det är ändå det viktigaste, men jag kan även bidra med att jag kan mycket kommand så kan hjälpa folk i OOC. Samt att jag kommer göra allt för serverns bästa t.ex kommer jag raportera så fort jag ser något som som bryter mot någon utav serverns regler.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja roll spelat på unive väldigt länge sedan 2022 med några pauser samt på swevave 2 gånger tidigare

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man spelar för bådas parter så de blir ett roligt scenario för mig och motparten. Så man tänker alltså inte bara på sig själv utan gör de roligt för båda

Vad är suntförnuft för dig? att ha ett realistikst tänkande inom sin rp

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm= random death match dödar någon utan bakom liggande scenario, Vdm= veichel death match använder fordon som vapen

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

v199o

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Sr.Mod
Meddelanden
251
Trofépoäng
18
Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen
:SWRP~3:

Status