Nekad leffe1337 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leffe1337

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: leffe1337

Vad är ditt namn i verkligheten? John

Vad är ditt discord namn? NBA Bitchboy

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter Johan Karlsson, han är uppväxt i dåliga förhållanden och haft en jobbig barndom med fattigdom och utan pappa, han har mycket ilska inom sig och inte mycket empati i kroppen, hans intressen är att hänga med vänner och räkna pengar, hans ända framtidsplan är att bli rik och kommer göra vad som krävs för att det ska bli så, pengar är allt för Johan.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är intelligent, Han är driven, och mycket trogen vän

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han blir lätt irriterad, vinnar skalle som kan vara både på gott och ont och Han är ihärdig som inge annan

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ett bra rollspel/bra medborgare och hjälpa ifall jag stöter på någon som bryter mot regler och rapporterar då det till en admin eller staff

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på flera svenska och amerikanska seriösa rp servrar t.ex astro Roleplay, unive och centrum rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att "du ska inte vinna alla scenarion" för du ska spela för att ha kul och ha kul med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna.

Vad är suntförnuft för dig? Att man tänker efter innan man gör saker och bra omdöme i allmänna situationer

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Döden Ifall din karaktär dör i ett scenario, då gäller 12 timmars-regeln. Det innebär att du inte får spela på karaktären förens 12-timmar sen den dog. tycker den är bra för då är man mer rädd för döden och spelar då mer realistiskt

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är bra snäll och rolig

v199o

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Sr.Mod
Meddelanden
251
Trofépoäng
18
hittar ej dig på dc, slå ett pm till mig så löser jag, nekar denna för tillfälet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom