Nekad lastreet | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lastreet

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: lastreet

Vad är ditt namn i verkligheten? viggo

Vad är ditt discord namn? viggo0355_14847

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juli 2000

Berätta om din karaktär. Lastreet föddes i fel del av stan. Hans mamma var ensam och kämpade, men det räckte aldrig riktigt till. Hemma var det ofta kallt, både i luften och i känslan. Redan som liten lärde han sig att lita mer på gatan än på vuxna.
När han blev äldre började han springa ärenden åt äldre killar i kvarteret. Först småsaker – paket, pengar, gömma saker. Sen blev det värre. Han drogs in i sånt han inte riktigt förstod men inte vågade säga nej till.
Vid 15 var han redan med i ett gäng Han hade respekt pengar men också en konstant klump i magen. Nätterna blev längre, drömmarna kortare.
Men mitt i allt fanns det något kvar i honom. En liten röst som viskade att det kunde finnas något annat. En kväll, efter ett bråk som gick för långt, stod han ensam i regnet och visste att något måste förändras.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär stark hjälpsam och smart

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Impulsiv Dras lätt med Låg tillit till andra

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag rapporterar om jag ser någon bryta en regel och jag kan hjälpa nya spelare med olika saker

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har kört lite rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att Man själv inte kan vinna/Man vill hindra någon annan från att vinna

Vad är suntförnuft för dig? att förutse konsekvenserna av det jag gör

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM=random deathmacth när man dödar nån utan anledning. vdm man använder sin bil som ett vapen

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är ny och hoppas jag blir medlem så attjag kan använda mer saker :)

AD

Trial Mod
Meddelanden
107
Trofépoäng
18
Nekad, utveckla din ansökan!
Ej med i Dcn heller.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom