Nekad Laininen1 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Laininen1

Medlem
Meddelanden
28
Trofépoäng
3
Användarnamn: Laininen1

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? Laininen/Cheppe

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Allan Mupala heter min karaktär. Allan mupala l är en 18 åring som föddes 2005 i sverige med en finsk bakgrund. Hela familjen är i stort sätt ganska stökig och även han själv är stökig. Alla i hans familj (och Allan Mupala) har stora alkohol och drog problem. Men han själv har blivit lämnade av sina föräldrar. Men även hans brorsor har övergett han helt själv här i Swewave city. Som han nu lever med sin kompis Oscar som betyder allt för han.
Allan är väldigt ny inflyttad här i staden men trivs väldigt bra här i staden.

Han har velat bli polis sedan länge men det visar sig som att de går åt andra hållet
Allan gillar att ha på sig tjocktröjor och jeans
Han gillar att hänga på många allmänna platser som t.ex piren och torget för att han vill hitta nya vänner
Allan mupala är väldigt intreserad av fordon från allt till crossar till Bilar och sportbilar.
min karaktär beskrivs mest som en hård ung man som klarar av ganska mkt grejer som t.ex slagsmål.
han har vart med om mkt skit med polisen mest för att han har besvär i trafiken och även problem med droger.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är snäll, stark och smart

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär kort stubin, stökig, ganska tråkig

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidra till en bättre rp, kanske utveckla min egna också. Jag kommer att rpa väldigt seriöst och försöka få bort allt lall!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rpat i 3 år snart och det har vart mycket roligt!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid behöver vinna i ett scenario och även låta motpartnen vinna i scenarium för att göra rpn roligare. Det kan även innebära att dra ut på ett scenario för att göra rpn roligare för motpartnern.
Kommunikation är viktigt så man kan lösa hetsiga scenarion genom att kommunicera istället för att hetsa och använda våld. Detta bidrar till rolig och social rp.

Vad är suntförnuft för dig? För mig är suntförnuft att kunna göra rimliga och praktiska beslut i vardagliga situationer t.ex man går inte utan jacka i -10 grader eller man slår inte en oskyldig människa eller man slåss egentligen överhuvudtaget

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt förnuft- man gör inte saker som du inte skulle kunna gjort i verkliga livet som att köra 400kmh genom torget eller slå en oskyldig människa. Metagaming- man ska inte ta information från något annat än in game exempel på att begå regelbrottet: Polarn skickar på discord att han blir kidnappad och jag åker dit och hämtar han. Copbait- man åker inte förbi polisen i 200kmh och pekar finger. RDM- Man dödar inte en person utan ett bakomliggande scenario. VDM- man använder inte sitt fordon som ett vapen utan en god ursäkt!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom