Godkänd KURDENN | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KURDENN

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: KURDENN

Vad är ditt namn i verkligheten? yousef

Vad är ditt discord namn? m14.a

Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2011

Berätta om din karaktär. min karaktär heter abdi hedegården han är 26år gammal. han var uppväxt i stockholm där han valde de kriminella livet där han sålde droger och sköt oppsen och gjorde drivebys. hans farsa slog honom varje gång abdi gjorde något så abdi när han blev 18 valde att flytta till staden swewave och hitta job som sjukvårdare i den nya stan swewave kände han sig fri och han kände att han kunde göra va han vill så han gjorde roliga saker jobbade gick till liseberg och åkte karoseller med sin tjej och så fick han en lägenhet med sin tjej.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär min karkatär är snäll. min karaktär har en intresse inom sjukvårdare. min karaktär är lugn och är mogen och kan rpa.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär abdi blir arg snabbt. han kan slå folk snabbt när folk retar han. och han hatar pengviner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till serverns rp met mogen rp och att hämta glädja in till swewave och inte göra fel och att jag kommer visa min allra bästa med att rpa.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på unive och massa andra servers.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? motpartens vinst i scenario innebär att inte bara jag ska vinna tex om jag kör iväg ifrån polisen och min bil går sönder och jag börjar skjuta mot dom och dom bendammar mig då ska jag inte hoppa support och gnälla för att jag torska scenariot polisen ska också vinna scenarion.

Vad är suntförnuft för dig? suntförnuft är logisk tänkande. tex att jag kör in i en träd när jag kör i 400km och inte skriver sme medvetslös man ska skriva medvetslös i minst 5, till 10min. det är sundförnuft

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm innebär att man dödar nån utan någon anledning. vdm innebär att någon kör på dig med en bill och dödar. power gaming exmpel om du kör och du krockar och du kör i 500 och bara säger aj då är det power gaming man måste /sme medvetslös annars tycker jag att man borde åka på ban-

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? hoppas att jag blir godkänd.

Senaste redigerad av en moderator:

zhft

Medlemskap Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
29
Trofépoäng
3
Godkänd skriftlig ansökan, vidare till muntlig intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom