Godkänd Kungen333 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kungen333

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Kungen333

Vad är ditt discord namn? Gabril0321

Vilken arbetsplats ansöker du till? St styling

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli chef över det bolaget för att kunna arbeta aktivt om för att kunna göra så fort jag komma in och kunna pimpa sina bilar och uppgradera dem på ett bra sätt. Jag behöver även bli chef eller VD där på grund av att jag vill anställa mer personer och anställda nytt folk. Min tanke är att jag ska rensa hela företaget på någon som jobbar nu och anställda nya då jag tycker att folk inte också aktiva jag kommer också se till att det kommer vara öppet varje dag till att de dagarna var öppen så jag var öppet med mera. Se till att jag har kund trivs inne på bolaget och de som behöver sin Jag kommer även sen en biträdande chef direkt efter jag har blivit chef och jag behöver både en chef och biträdande jag kommer säga tillstånd om SJ styling går plus och att det alltid går att ha öppet. Det är viktigt som sker för att det är öppet och att det rullar på för det är du som ser till att företaget drivs på det bästa sättet för att du som chef eller VD är ditt ansvar att försöka hålla koll på företaget att det går bra. Jag vill också bjuda för jag tycker att det är extremt roligt med mera och jag ska se till att de som arbetar på arbetsplatsen ska trivas och att de som jobbar där ska vara snäll mot kunder. Jag kommer att ha det öppet de tiderna som det är mest folk inne på dagar på kvällar med mera och alltid till så det är öppet och alltid hålla koll på öppettider med mera och alltid hålla öppet på kvällar dagar och så här som är viktigt.

Vad rollspelar du som för tillfället? Just nu spelar jag som inget då jag inte har något jobb, men sök efter ett aktivt jobb och därför jag söka till det här för att försöka att försöka få lite roligt jobb, jobb, Rp och att se till att de som kommer hit

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Jag har varit både chef och Mekonomen på en annan så är det polisen och sjukvården och därför har fått bra erfarenhet inom yrkena. Mekonomen har varit chefer under ett längre tag och det har jag fått bra tillit och bra egenskaper från att vara chef. Jag har många timmar som chef på olika företag från och till och vet hur man sköter chef från en snyggt och hur man sköter sig i företag med mera och hur man liksom driver ett företag framåt. Jag sa till ett företag upp plus varje månad och inte går minus och hålla koll på de anställda

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer vara aktiv varje dag så mycket det går för att göra företaget aktivt och göra så mina medarbetare jobben är inte jag aktiv ska jag försöka få folk som jobbar som ska vara aktiva som kan driva företaget jag kommer inte kunna vara inne hela tiden därför det också är viktigt att jag har en biträdande chef och folk som kan jobba tillsammans med mig som jag kan vara där inte jag är där Jag kommer ansöka ungefär tio stycken i början som kommer arbeta jag vill inte ha för många på bolaget eller att det blir för mycket stök tio kommer jag anställa från början och de tio kommer på arbeta om det är någon sparkad så kommer jag anställa en ny på det sättet

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än SweWave? Nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Ni borde anställa mig som chef för att jag är en chef som driver företaget framåt. Har bra erfarenheter och vet hur man hanterar ett företag på ett bra sätt. Jag har varit chef med många gånger och vet hur allting fungerar och hur man ska anställa folk och hur det fungerar. Den viktigaste inom chef. Arbetare gör att jag inte har för många som arbete bolaget och jag tycker det kan bli lite kaos. Det är bättre att ta tio stycken i början och sen kanske anser lite mer när manat bolaget går framåt för jag vill inte ha för många i början för då blir det bara kaos och då kan jag hålla koll på som arbetar där som med mera. Därför är det viktigt att jag inte kommer ha så många vi hålla koll på de första som arbetar jag det är bra att du kommer jag höja upp dem med mera men det krävs ju ett arbete och att man bevisar man aktiv för att bli upphöjd annars kommer inte gå och jag kommer sparka alla alla som inte är aktiva arbete eller han är inte aktiv på en vecka utan att skriva det så kommer jobbet försvinna. Det är viktigt som chef för att du håller koll på det och att du som chef kan skriva ut att det är viktigt att skriva ut om de är borta annars så kan jag lika gärna spar

Hur många bans har du? Inga

Laininen1

Medlem
Meddelanden
28
Trofépoäng
3
Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta din muntliga intervju, Lycka till!
:SWRP~5:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom