Godkänd Kungen147 | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Kungen147

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Kungen147

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199392164540/

Ditt Hex-ID eller BanID: 603717

Vad är din discord tagg? Surdegsbröd

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Koprpen

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-04-30 183951.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet helt ärligt inte

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Var ej aktiv när jag blev bannad innan så var jag med min GTR på SC och väntade på nån som jobbar på SC

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det pga i regel kanalen så funkar ej länken till grundreglerna så trodde man fick vara ´´korrupt´´ om man vill kalla det så.
Med tanke på att det finna personer IRL också som är korrupta så trodde jag att man fick vara det ig också till jag fick en länk till grundreglerna av Lazyllama och då kunde jag läsa reglerna om att vara korupt. Och jag tänkte inte på att man förstör server ekonomin genom att sälja grejer biligare.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet ej då jag inte hade läst reglerna för att länken till de ej funkar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Top Bottom