Nekad Kreez.1 | Ansökan till Staff

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kreez.1

Ny Medlem
Meddelanden
13
Trofépoäng
3
Användarnamn: Kreez.1

Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är Adam i verkligheten.

Ange ditt födelsedatum: 26 Januari 2009

Ange ditt Discordnamn: Mitt discord namn är Kreez12, mitt display name är Krizz

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter Adam / Krizz och har ett stort intresse för både RP och att vara ute med polare och ha en skön tid. Jag är en trevlig
och lugn person som gillar att hjälpa andra och bidra till en bättre spelupplevelse för alla spelare på swewave samt irl. Jag har tidigare erfarenhet av att vara en del av ett seriöst och bra staff team jag är alltid seriös när det gäller reports ingame eller ärenden som det. Jag vill hjälpa till att skaffa en bra plats på swewave och att hålla det tryggt för alla spelare på servern.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag kan vanligtvis vara aktiv mellan 15:00–23:00 på vardagar Nu eftersom att det är sommarlov kan jag vara aktiv ändå till kl 05-04 om det behövs. och jag kan bidra med att spendera min tid på swewave mer under helger – ofta mellan 12:00 och sent på kvällen. och om det är så att jag behövs i ett ärende eller reports så kan jag såklart dra in på servern och hjälpa till en snabbis.

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? just nu har jag varit medlem på swewave i 2 månader.

Varför ansöker du som staff på SweWave? Jag ansöker som staff på SweWave för att jag vill vara med och bidra till en bättre, skönare och roligare stämning på servern och såklart för alla spelare. Jag trivs i väldigt bra på swewave och vill att andra ska känna som jag känner. Jag gillar att samarbeta, lösa problem och hjälpa andra. SweWave känns som en server med potential och ett bra community, och jag vill vara med och hjälpa till att utveckla den ännu mer. Jag är väldigt engagerad, positiv och redo att hjälpa alla spelare på servern.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff på swewave är att se till att alla spelare har det bra på servern genom att se till att alla har det bra så ska jag

- Vara aktiv i reports
- Spectatea scenarion
- Vara aktiv i support
- Ha ett klippprogram
- Använda mig av bevis
- Bli ansvarig över ganska många saker som till exempel "Jobbansvarig" "Donationsansvarig" "Rp-ansvarig" "Medlemsansvarig" "krimansvarig"
-Sammarbeta
-Inte alltid att banna men också komma till en lösning

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer att bidra med ett bra bemötande till alla spelare och staffsen. Jag kommer att agera snabbt vid regelbrott och alltid gå på vad bevisen och loggsen säger i ett support ärende och inte argumentera med spelaren/spelarna eller ta någons sida i ett ärende. Jag kommer att hjälpa nya spelare ha det roligare på swewave och lära sig använda saker som något komplicerat eller något som spelarna har problem med att förstå/göra.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag kommer alltid att försöka vara lugn i en stressig situation och tänka bra jag kommer att göra en sak i taget och göra det viktigaste först kommer också att vara väldigt respektful. Om jag känner att jag inte kan något så kommer jag att fråga om hjälp istället för att försöka lösa något jag inte kan och göra det ännu värre jag kommer alltså hantera stressiga situationer stabilt.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Donation

.Flocka

Forums Ansvarig
Personalmedlem
Forums Ansvarig
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
328
Trofépoäng
93
+rep låter som hane bra staff

Foglio23

Ägare
Personalmedlem
Ägare
Meddelanden
88
Trofépoäng
6
Du har tyvärr inte blivit godkänd för att gå vidare till det muntliga provet. Om du önskar, har du möjlighet att skicka in en ny ansökan om 1 vecka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom