Godkänd Kossorna | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kossorna

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Kossorna

Vad är ditt namn i verkligheten? Ilias

Vad är ditt discord namn? Kossorna2011

Vad är ditt födelsedatum? 29 Mars 2010

Berätta om din karaktär. Göte Gräsman är en riktigt cool gammal man som har varit med om nästan allt man kan tänka sig. Han växte upp i en liten by ute på landet, där han sprang runt och gjorde bus hela dagarna med sina vänner. Redan som liten gillade han att meka med saker, speciellt bilar samt bygga trägubbar och sånt. Det var liksom hans grej. När han blev lite äldre fick han uppleva några krig också, och det gjorde honom både tuffare och lite klokare. Men trots allt allvar så är Göte alltid glad och rolig, och han har världens bästa humor. Han säger ofta saker som får alla att skratta, även när det är jobbigt. Göte gillar verkligen att berätta historier från sitt liv. Han känner sig stolt över allt han varit med om, men han kan också bli lite ledsen när han tänker på alla svåra saker han sett. Fast han försöker alltid att tänka positivt och ta vara på livet.
I framtiden vill Göte jobba på en bilfirma som heter Sven Ingvars. Han älskar bilar så mycket att han drömmer om att få meka med dem varje dag och hjälpa folk att hitta den perfekta bilen. Han tror att han kommer trivas jättebra där.
Så även fast Göte är gammal, är han fortfarande full av liv och planer. Han är verkligen en härlig gubbe som gör livet roligare för alla runt omkring sig.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Trevlig, pratglad och kan ta emot mycket skit.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Blir irriterad på små saker, tjurig när han inte får som han vill och kan ibland vara väldigt självisk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en trevlig rp miljö samt ge glädje till personer som är runt omkring mig. Jag kommer också stärka rp nivån i min omgivning samt ge personer en bra rp upplevelse. :)

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har mycket erfarenhet av RP. Jag har tidigare spelat på Bryggeriet ett bra tag, jag spelade också på Swewave för några år sedan. Jag har kört på de flesta rp servrarna på FiveM.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska kämpa för att vinna scenariot utan att man ska försöka göra scenariot roligt för båda partnerna och att det inte ska göra något om man förlorar då man har bidragit till god rp. Så man ska se till så att alla i scenariot får delta och ha det kul och inte spela ego spel.

Vad är suntförnuft för dig? Suntförnuft för mig är logiskt tänkande. Det är en VÄLDIGT viktig del inom rp för mig, för att då får man verkligen en riktigt bra rp upplevelse och då blir det kul. Samt att man ska tänka till innan man gör en handling och känna till konsekvenserna för handlingen.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: Det är att du inte får på något sätt döda någon utan en andledning eller ett scenario. Failrp: Det är när du gör något som inte är realistiskt som att köra en bil i 300km/h och sedan krascha den, och därefter inte få en reaktion (som man i vanliga fall får). Såklart finns det många fler regler som till exempel metagaming, VDM, Copbait, sunt förnuft, OOC och så finns det många mer.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Tror inte det förutom att Göte är en härlig gubbe ;) (Är också väldigt aktiv)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom