Nekad Koki | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Koki

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Koki

Vad är ditt namn i verkligheten? Koki

Vad är ditt discord namn? ajjabajia

Vad är ditt födelsedatum? 8 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kalle Wiking. Kalle är 24 år gammal. Kalle hade stränga föreldrar som inte låte han gå ut sent om nätterna eller vara med dåliga kompisar. Det gjorde så satt Kalle satt hemma om dagarna och pluggade till sjukvårdare. Kalle är en väldigt glad och trevlig person. Han kan vara hjälpsam och snäll. Kalles dröm är att bli en sjukvårdare som hans mamma. Kalle brukar följa med sin mamma när hon är på jobbet. Kalles före bild är hans mamma. kalle har en vän som hetter Jan och en bror som heter Adrian. kalle brukar vara med Jan och Adrian lite då och då men när han fick reda på att se var dåliga kompisar så ville han inte vara vän med de längre. Kalle gillar att vara med familjen på bio och massor av andra aktiviteter. Kalle är ganska självständig och kan göra inprinsp allt själv som handla, diska, tvätta. sommarjobba och så vidare. när kalle var 19 år så dog hans mamma och pappa i en bil olicka. under hela det året så var Kalle ledsen och han började fest och dricka alkohol. Joe skaffade sig dåliga vänner som tog in han i massor av skit. Men när kalle var 20 år så slutade han att hänga med de och han slutade med att dricka och festa. kalle började följa sin dröm att bli en sjukvårdare. Just nu är Kalle gladd, social och har ett varmt hjärta.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är snabb, mycket motiverad om saker han vill göra, han är också glad och social.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han är drog påvergad, han har prick i register och han kan bli riktigt arg och slå sönder alla

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög rp nivå då jag kommer att vara en förebild för andras rp genom att själv rpa bra så att andra också gör det. Jag kommer följa alla regler som finns och inte lalla runt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag (3000timmar på fivem)

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte själv ska vinna hella tiden utan man ska låta andra vinna senarios så att alla har roligt. T.ex. Om jag blir stoppad av polisen så ska jag stanna endå om jag har begått ett brott som t.ex. kört utan körkort eller snott en bil. Det ska vara roligt för både motparten och mig. Man ska liksom sätta sig i den andras position och tänka skulle det här vart roligt för mig ?

Vad är suntförnuft för dig? Man ska tänka realistisk ''skulle jag gjort detta i verkligheten'' liksom jag tycker att det är den viktigaste regerln inom rp

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja. powergaming2 är att man spelar för makt och pengar, powergaming är att man ska rpa på skaddor, suntförnuft är att man ska tänka logiskt, VDM vechel def match är att man använder sitt fordon som vappen. RDM random def match är att man dödar någon utan anledning, NLR New Life Role är att man inte ska komma ihåg det som hännde innan man dog, metagaming är att man tar information från typ dc till ingame.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

v199o

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Sr.Mod
Meddelanden
251
Trofépoäng
18
Godkänd, vidare till muntlig intervju

Ajjebajje

Trial Mod