Godkänd klivaren112 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

klivaren112

Ny Medlem
Meddelanden
10
Trofépoäng
3
Användarnamn: klivaren112

Vad är ditt namn i verkligheten? anton

Vad är ditt discord namn? klivaren112

Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 2012

Berätta om din karaktär. Namn: Anton Klivare
Uppväxt/Bakgrund:
Anton Klivare föddes och växte upp i en mindre stad i norra Sverige. Han levde ett ganska stillsamt liv tillsammans med sin mamma, som jobbade natt som sjuksköterska. Hans pappa försvann tidigt ur bilden, vilket ledde till att Anton ofta fick klara sig själv. Redan som liten lärde han sig laga saker i hemmet – allt från cyklar till gamla radioapparater. Skolan var inte riktigt hans grej, men han utmärkte sig i praktiska ämnen och fick tidigt praktik på en bilverkstad.

Intressen:
Anton älskar att meka med bilar och motorcyklar – han känner sig som mest hemma när han får skruva, lyssna på musik och ha olja på händerna. Han gillar även att fiska, vandra i naturen och ibland bara sitta själv och fundera. På kvällarna lyssnar han ofta på lugn rock eller hiphop, och han har ett oväntat intresse för gamla svenska deckare.

Känslor som karaktären har:
Anton är lojal men försiktig med att släppa in folk. Han bär på mycket från barndomen – både en känsla av att han måste klara sig själv och en stark vilja att bevisa sitt värde. Han kan ibland känna sig ensam, även i sällskap med andra, men han visar det sällan. Under ytan finns mycket känslor, men han har lärt sig att dölja dem bakom en lugn fasad.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär mogen trevlig snäll

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär blyg svårt att träffa nya folk och svår att lita på

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med engagerat och respektfullt rollspel där jag fokuserar på karaktärsutveckling och realistiska interaktioner. Jag har en vilja att skapa meningsfulla och trovärdiga berättelser tillsammans med andra spelare, oavsett om det handlar om vardagligt RP eller mer dramatiska händelser.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har riktigt bra erfarenhet inom rollspel där jag har spelat på unive avena victus nova centic och flera andra rp servers

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man inte bara ska spela för att vina utom man ska spela så båda spelarna har de kul och inte tycker de är tråkigt för att den andra bara spelar sitt bästa. och man ska inte spela för makt och pengar.

Vad är suntförnuft för dig? definition: grunden bakom alla regler. använda ditt egna omdöme för att fatta beslut som är rättvisa och rimliga för en rolig och realistisk rp. bygger på rimlighet respoet och hänsyn. exempel: du tar cycklar in i en bilaffär sen tränger du dig i kön

Kan du ge exempel på några av serverns regler? inget rdm inget vdm inget powergaming inget c logg inget copbait och inget suntförnuft och inget meta gaming

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en 12 årig kille som tycker om att spela seriösa rp servers som swewave där ni är seriösa och inte en 100k or die server utom ni tar hand om servern och staffsen gör sitt arbete.

.acrylick

Medlem
Meddelanden
72
Trofépoäng
8
Godkänd skriftlig ansökan du har 48h på dig att ta din muntliga intervju. Lycka till!
:SWRP~3:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom