Nekad Klangen895 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Klangen895

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Klangen895

Vad är ditt namn i verkligheten? Wille Klang

Vad är ditt discord namn? Klangen

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juni 2000

Berätta om din karaktär. Ny i stan han heter Karm ali. han kommer ifrån libanon men kan bra svenska. karm gillar att vara med vänner. Han är alltid glad och snäll i framtiden vill han väl ha mycket vänner och kanske vara med i ett gäng.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär han kan mycket grejer som man behöver kunna för att kunna spela RP, Bra på och hantera situationer med andra och han är snäll kompis som hjälper sina kompisar.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Att han har lite mörkare hud färg än dom andra så han kan bli kallad för n***er, Det har hänt att när polisen har frågat om mitt namn och är säger Karm Ali så säger dom Du är iallafall inte svensk och vad gör du här! Abdi har blivit rånad och dödad för var jag kommer ifrån och mitt namn.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att RPA som man ska och inte ta info från andra platformar T.e.x dc eller tw eller något annat. Och följa reglerna!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag väl Jag kan göra många olika röster så att jag kan vara typ Karaktär som helst nästan.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man i en viss situation agerar på ett sätt som gynnar den andra parten, snarare än sig själv antingen av strategiska, taktiska eller etiska skäl. Det kan ha olika betydelser beroende på sammanhanget. Här är några tolkningar utifrån olika perspektiv:

Vad är suntförnuft för dig? en grundläggande förmåga att tänka klart, logiskt och praktiskt utan att behöva experter eller avancerad kunskap. Det handlar om att förstå vad som är rimligt, vettigt och ansvarsfullt i vardagliga situationer.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man får inte råna eller döda på torget. man får inte köra över någon det kallas för VDM, Man får inte ta polisens uppmärksamhet t.e.x börjar sladda framför polisen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Karm vill söka jobb så han kan få lite pengar och han vill helst jobba på polisen

Top Bottom