Godkänd Kezy | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Kezy

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: Kezy

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? mattias018429

Vad är ditt födelsedatum? 26 April 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kezy Syriansson. Han är en vänlig och omtänksam ung man som utstrålar glädje på utsidan, men som bär på en mörk inre värld. När han var barn bodde han i ett litet område i en stad med hög kriminalitet och omfattande drogproblem, där närvaron av poliser var begränsad. Hans far har varit frånvarande under större delen av hans liv, då han var involverad i kriminalitet och avled i en skottlossning under ett gängkrig, där han blev skjuten flera gånger i huvudet. För Kezy har hans mor varit en ovärderlig stödperson i livet.
Under sin skoltid blev han mobbad på grund av en stämningsrubbning som resulterade i en karaktäristisk röst. I det senare skedet av sitt liv flyttade han till en annan stad, där han träffade några unga män med vilka han och två andra ville bilda ett gäng. Till en början gick allt bra för dem, men snart drabbades han av psykoser och blev beroende av LSD. Innan detta inträffade hade han många bilar, status och framgångar. Hans gäng verkade vara på väg uppåt.
Kezy hade också en dröm om att göra musik och inledde sin karriär inom rapgenren. Dock kom den kriminella livsstilen snart ikapp honom, och han drabbades av en allvarlig sjukdom. Efter en tid återhämtade han sig, men under denna period led han av psykoser, vilket ledde till att andra gängmedlemmar planerade att skada honom. I ett försök att försvara sig skaffade han en golfklubba och konfronterade dem vid deras gänghus i ett försök att döda dem.
Numera har han återhämtat sig och har ambitioner att bli framstående inom de kriminella nätverken. Han strävar efter att få en framträdande roll, trots att han inte önskar sticka ut, då han har som mål att bli en "hitman" tillsammans med sin vän Markus.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är mycket social och kreativ; han agerar utifrån sin egen vilja och låter sig inte påverkas av grupptryck.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han tenderar att bli aggressiv lätt och fäller omdömen om människor utan eftertanke. Vidare uppvisar han en viss känslomässig avstängdhet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vid SweWave RP har jag observerat att det förekommer en del oseriöst och icke-sociellt rollspel, samt andra störande beteenden. Det jag kan bidra med är att avstå från att delta i dessa aktiviteter. Jag och förmodligen många andra blir generellt mycket frustrerade när det finns personer som inte engagera sig i rollspel på ett seriöst sätt, utan istället enbart är närvarande för att störa. Därav önskar jag att fördjupa mig ytterligare i serverns rollspel, i syfte att välkomna fler seriösa spelare till servern.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är viktigt att inte spela enbart för att vinna, utan att spela på ett sätt som är underhållande och konstruktivt, så att båda parter ges möjlighet att vinna och att de samtidigt har roligt.

Vad är suntförnuft för dig? Logisktänkande

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming Rpar inte på sinda skador, fear rp inte rädd om ditt liv massor mer.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? SweWave is to good

Top Bottom