Nekad Kevzki123 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevzki123

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Kevzki123

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? Kevzki

Vad är ditt födelsedatum? 1 December 2010

Berätta om din karaktär. Bakgrund: Född och uppvuxen i en förort till Göteborg. Hans pappa var mekaniker och hade en liten bilverkstad där Alex tillbringade många timmar redan som barn. Mamma jobbar som sjuksköterska och har alltid stöttat hans drömmar även om hon helst velat att han valde en säkrare väg. Alex är driven, envis och passionerad. Han har ett lugnt yttre men ett hjärta som bankar för fart. Han är lojal mot sina vänner och har en stark känsla för rättvisa. Han är också något av en perfektionist när han gör något gör han det ordentligt. Alex vill bli en av Sveriges mest respekterade bilförsäljare/mc säljare eller bilfixare alltså stylea bilar kanske till och med öppna en egen butik. Han har inte mycket pengar och måste ofta välja mellan bildelar och att fylla kylskåpet. Vissa i hans omgivning tror inte att han kommer lyckas vilket ibland tär på honom men han använder det som bränsle för att bevisa att de har fel. Om fem år ser Alex sig själv i en egen butik där han både bygger om bilar och tar emot kundjobb. Kanske tävlar han också med en bil han själv byggt från grunden. Framgång för honom är inte bara pengar det är att få leva på sin passion. Han gillar både bilar och motorcyklar.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Stark modig trevlig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär inte bra på att simma kass på att köra bil är för själv säker

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vad kan du bidra med till serverns RP?