Godkänd Kevin0990 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Kevin0990

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Kevin0990

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? kevin.jazrawy

Vad är ditt födelsedatum? 26 December 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter David Alko, han är 27 år gammal. Han kommer från en liten ort men flyttade till stan för att börja om. Han har haft det lite struligt innan men försöker nu leva ett lugnt och lagligt liv. Han gillar bilar, musik och att hänga med vänner. Målet är att kanske starta nåt eget, typ verkstad eller nåt liknande.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är lojal mot sina vänner. Han tänker ganska mycket innan han gör nåt. Han är en som ställer upp när det behövs.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Har svårt att lita på nya människor. Kan bli lite arg ibland när det inte går som han vill. Han tar ibland risker utan att tänka på konsekvenserna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag försöker alltid göra RP roligt för alla, inte bara mig själv. Jag gillar att skapa scenarion som känns realistiska och spelar seriöst. Hjälper gärna nya spelare också om dom är osäkra.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat RP på andra servrar innan. Har testat olika roller som civil och lite kriminell också. Jag vet hur man ska spela och håller mig till reglerna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska vinna själv. Man ska låta RP rulla på även om det inte går bra för ens egen karaktär. Ibland kanske polisen vinner eller nån annan, det är en del av spelet.

Vad är suntförnuft för dig? Att använda hjärnan lite. Tänka innan man gör nåt, inte sabba för andra och följa reglerna. Behandla folk som man själv vill bli behandlad typ.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man får inte RDM:a, alltså döda utan anledning. Man ska alltid hålla sig i karaktär och inte metagamea. Combat logga får man inte heller göra.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag gillar RP och försöker alltid göra det seriöst. Jag är aktiv och vill vara med och skapa bra stämning på servern. Jag respekterar andra och gillar att spela olika roller.

Top Bottom