Godkänd kevin=goat | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevin=goat

Ny Medlem
Meddelanden
11
Trofépoäng
1
Användarnamn: kevin=goat

Vad är ditt namn i verkligheten? kevin

Vad heter du på discord? kevinsthlm72171

Ange ditt födelsedatum 31 Juli 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? "Det som fick mig att ansöka är att jag vill vara med och forma ett bra första intryck för nya medlemmar och se till att rätt personer blir godkända. Jag trivs med ansvar, gillar att hålla ordning och vill bidra till en trygg och organiserad server. Jag ser det som ett viktigt uppdrag där jag kan göra nytta och hjälpa communityt att växa på rätt sätt."

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? "Ni ska välja mig som medlemskapsansvarig eftersom jag är ansvarsfull, pålitlig och har ett öga för detaljer. Jag tar uppgifter på allvar, är aktiv och bemöter alla med respekt. Jag har bra omdöme när det gäller att bedöma ansökningar rättvist, och jag är inte rädd för att säga ifrån om något inte följer reglerna.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? "Man ska bemöta andra med respekt, lyssna på deras perspektiv och alltid hålla en lugn och vänlig ton – även om man inte håller med. Alla förtjänar att bli behandlade rättvist, oavsett erfarenhet, åsikter eller bakgrund. Som ansvarig är det extra viktigt att vara tydlig men rättvis och föregå med gott exempel."

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Swewave? "Jag skulle vilja bidra till att skapa en inkluderande och välkomnande atmosfär där alla medlemmar känner sig respekterade och uppskattade. Genom att vara tydlig i kommunikation och hjälpa nya medlemmar att förstå reglerna och vad det innebär att vara en del av Swewave

Vilka krav tycker du att medlemmar på Swewave bör uppfylla? "Medlemmar på Swewave bör uppfylla krav som respekt för andra, följa serverns regler och vara aktiva på ett positivt sätt. Det är också viktigt att bidra till en vänlig och hjälpsam atmosfär, där alla känner sig välkomna och värderade.

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? "Som medlemskap ansvarig skulle mitt främsta ansvar vara att säkerställa att alla nya medlemmar får en rättvis och noggrant genomförd ansökningsprocess. Jag skulle också se till att regler för medlemskap efterlevs, att medlemmarna är väl informerade om vad som förväntas av dem och att jag är en kontaktpunkt för både nya och befintliga medlemmar om de har frågor eller problem.

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? "Min nuvarande aktivitet på servern är att jag är aktiv i chattar, hjälper andra medlemmar och ser till att regler följs. Jag deltar också i event och diskussioner för att bidra till en positiv och engagerad atmosfär. Jag ser till att vara närvarande för att snabbt kunna svara på frågor eller lösa problem som kan uppstå."

Har du som mål att gå med i staff teamet på Swewave i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? "Jag vill bara tillägga att jag är mycket engagerad i servern och alltid söker sätt att bidra mer. Jag är inte rädd för att ta ansvar och ser verkligen fram emot att få vara med och forma servern på ett positivt sätt. Jag har stor respekt för serverns regler och värderingar och kommer alltid att agera för att bibehålla en trygg och välkomnande miljö för alla medlemmar."

MrPotato

Medlem
Meddelanden
34
Trofépoäng
8
Godkänd vidare till muntlig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom