Nekad Kayye1234 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kayye1234

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Kayye1234

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? kayye1234.

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter fadi bossie han har alltid haft det tufft med mat på borden kläder ochsånt han ville ha de som dem äldre märkes kläder dyra bilar pengar han började hänga med dem gjorde grejer till dem som att lämna droger vapen sjuta folk han valde fel banna men en sak han var bra på att rappa han började sjunga för grabbarna dem tyckte om det han hade kanske hittat en väg ut med att rappa han fortsatte chockade hela staden och alla började lyssna han fick pengar han behövde inte leva det fattiga livet och han kunde ta sin mamma från trakten

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär poistiv rolig alltid hjölpsam

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär lite jobbig kan vara lite sur ibland rädd

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett seriöst rp genom det kriminella då jag vill lära mig och de gör att de kriminella leder till bättre upplevelse

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat lite på andra men då tyckt det varit dålig rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man gör så det blir roligt för båda partiernas upplevelse

Vad är suntförnuft för dig? Att man kan se konsikveserna av sina handlingar

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vi har ju alla bas regelerna som RDM VDM POWER GAMING fear rpe

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag e en kille som kommer kunna va mycket aktiv jag har respket och en en snäll person

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom