Godkänd karl2007. | Servervakt Ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

karl2007.

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: karl2007.

Ditt namn: Karl

Ange ditt födelsedatum: 18 Augusti 2007

Ditt Discordnamn: karl2007.

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Jag är inne varje dag som polis. Jag rpar minst nån timme om dagen och patrullerar ofta runt och träffar olika människor. Jag brukar oftast rulla runt som målad polis med uniform på och vara runt torget/motellet och åka på larm.

Hur länge har du varit en Medlem på Swewave? Minst 1 månad skulle gissa på typ 1 månad och 2 veckor kanske

Hur många gånger har du blivit bannad på server? Ingen tror jag.

Varför ansöker du som servervakt på Swewave? För att jag ofta stöter på lall när jag är ute och rpar. Det är många som springer runt och till exempel cop baitar eller bara lallar helt allmänt och förstör scenarion för andra. Jag tycker det är tråkigt när det blir så och därför så vill jag bli servervakt så att man kan få bort den dåliga rpn som vissa folk medför till servern.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har: Den har i uppgift att hålla koll på rpn runtomkring sig. Den ska inte vara ute och leta efter serverbrott utan om den ser serverbrott runt människor i sin omgivning då tar den åtgärder emot de. En servervakt har alltså uppgiften att upprätthålla en bra rp nivå runtomkring sig och på så sätt i längden så kan man påverka till en bättre rp på hela servern. Servervakt har uppgiften att kicka, banna och ge varningar till folk som inte kan bete sig och för en dålig rp på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag ser så ofta lall runtomkring mig som polis och jag vill få en bättre rp nivå på servern så det blir roligare för alla. Jag tycker att just nu så sker det både bra och dåliga scenarion och jag vill påverka så att det endast sker bra scenarion där det i slutändan blir kul för alla även om man förlorar scenariot. Jag har mycket erfarenhet av rp och vet vad som fungerar och inte. Så därför kan jag också bidra till att scenarion i alla fall i min omgivning blir bättre.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Korruption skulle till exempel kunna vara banna någon bara för att de gör något kränkande mot din karaktär inne på servern. Till exempel så kallar de dig Älskar Swewave när du har sagt något dåligt och därför bannar du de bara för du blev ledsen. Abuse kan vara till exempel om man som krim skulle förlora en skottlossning och när någon ska kidnappa dig så bannar du de för att du inte vill tappa ditt vapen.

Megaturken

Medlem
Meddelanden
27
Trofépoäng
1
Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta din muntliga intervju. Lycka till
:SWRP~3:

Top Bottom