Nekad kalleballe | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

kalleballe

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: kalleballe

Vad är ditt namn i verkligheten? kalle

Vad är ditt discord namn? pruttbarn

Vad är ditt födelsedatum? 23 September 2010

Berätta om din karaktär. min karaktär heter lars ingrosso. lars ingrosso har ett ganska vild aggression mot sin omvärld eftersom han blev slagen som liten. Jag kommer försöka rpa som en medelrik gammal gubbe som är lite mer på den kriminella sidan men är snäll när man lär känna han. Han drömmer om att bo i sin lägenhet med sina kompis för hans tjej var otrogen mot honom.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär stiliga kläder, snäll,omtänksam

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär lite knubbig, arg om det behövs, långsam

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en rolig och långsam rp efter som att jag vill skaffa kompisar efter vägen och ha det roligt medans jag rpar

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har kört på många rp serverar förut små och stora och har bra erfarenhet

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det ska vara roligt för för parten och låta alla vinna och inte alltid jag.

Vad är suntförnuft för dig? Att man inte ska göra något man inte skulle ha gjort i verkligheten

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, vdm, combatlogg, nlr, rasicm och nazism

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nepp

Top Bottom