Godkänd Kakish | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kakish

Ny Medlem
Meddelanden
17
Trofépoäng
1
Användarnamn: Kakish

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? sickan20-Kakish

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Jonatan Santana med föräldrar från spanien. Dom flyttade till swewave för att söka jobb sen födde dom barnet Jonatan Santana. Hans föräldrar är väldigt snälla och visar att dom bryr sig om sitt barn väldigt mycket. Dom hjälpte han mycket i skolan så att han skulle få bra betyg och få en bra framtid. Dom lyckades tycker Jonatan eftersom han har hittat ett jobb på Mekonomen oc han trivs väldigt bra. Han är glad över att han lever och har ett bra liv.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Arbetande man, trevlig, omtänksam

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär trött på morgonen som kan leda till otrevlig och smått stressad i vissa tillfällen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag försöker följa reglerna så bra jag kan försöker få alla att tycka rp är kul. Sen bara försöka få scenarioerna bra och ingen ska behöva vara besviken.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det kan man väl säga, har kollat på mycket streamers under lång tid men är själv rätt ny till rollspel men börjar komma in i det och försöker vara så säriös jag bara kan.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man försöker få ett scenario vara lika roligt som för dom andra och en själv.

Vad är suntförnuft för dig? Man gör trovärdiga beslut. Så som göra saker så likt verkligheten det går. Försöka rp så realistiskt man kan.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm powergaming vdm fearrp combat logging nlr metagaming.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är 15 och rätt mogen gör så realistiskt rp som jag kan. Spelar inte för att gå runt och lalla. Vill göra bra rp och rolig. Jag hade varit bra medlem för försöker göra rolig samt realistisk rp som möjligt.

Senaste redigerad av en moderator:

zhft

Medlemskap Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
29
Trofépoäng
3
Godkänd skriftlig ansökan, vidare till muntlig intervju. Lycka till!

zhft

Medlemskap Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
29
Trofépoäng
3
Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom