Nekad Kakish | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kakish

Ny Medlem
Meddelanden
17
Trofépoäng
1
Användarnamn: Kakish

Vad är ditt discord namn? sickan20

Vilken arbetsplats ansöker du till? Autoexperten

Varför vill du bli Chef/VD? Jag drivs av att kunna skapa en tydlig vision för ett företag och arbeta strategiskt för att nå långsiktig framgång. Att vara i en position där jag kan påverka både företagskultur och resultat på ett sätt som gynnar både medarbetare och kunder känns oerhört tillfredsställande för mig.

Vad rollspelar du som för tillfället? inget speciellt är för tillfället arbetslös.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Nej har aldrig varit en chef.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag vill skapa en miljö där alla känner att deras idéer och förslag tas på allvar. Genom att uppmuntra till innovation och kontinuerlig förbättring kan vi tillsammans utveckla nya och bättre sätt att utföra arbetet på. Jag ser även på utbildning och kompetensutveckling som en central del för att ständigt utveckla arbetet och hålla oss relevanta inom vår bransch.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än SweWave? Nej för tillfället spelar jag bara på Swewave och det är vad jag tänker i framtiden också.

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Jag kombinerar en stark strategisk förmåga med ett genuint engagemang för människor och resultat. Jag kommer lyckas med att inga negativa trender men jag ska bygga starka team och skapa en tydlig riktning som alla kan samlas kring. Jag är van vid att leda i förändring, fatta tuffa beslut när det krävs, men också lyssna och skapa förtroende hos både medarbetare, styrelse och kunder. Jag tror att mitt ledarskap som präglas av tydlighet, ansvar och långsiktig utveckling.

Hur många bans har du? 1 men inte på en svensk server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom