Nekad Kakish | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Kakish

Ny Medlem
Meddelanden
17
Trofépoäng
1
Användarnamn: Kakish

Vad är ditt discord namn? sickan20

Vilken arbetsplats ansöker du till? Autoexperten

Varför vill du bli Chef/VD? ag vill bli Chef/VD för att jag drivs av att skapa verklig påverkan – både i organisationens utveckling och i människors vardag. Genom min erfarenhet har jag sett hur rätt ledarskap kan frigöra potential, förbättra resultat och skapa en kultur där människor trivs och växer. Jag motiveras av att få sätta en tydlig riktning, ta ansvar för helheten och samtidigt bygga starka team där varje individ bidrar och känner mening i sitt arbete.

Vad rollspelar du som för tillfället? Jobabr just nu på Q-park har kontaktat om att jag vill säga upp mig.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Nej

Hur kommer du att utveckla arbetet? Som chef vill jag utveckla arbetet genom att kombinera tydlig struktur med delaktighet och ständig förbättring. För mig börjar det med att skapa en gemensam riktning – att alla i teamet förstår målen, varför de är viktiga och hur deras arbete bidrar till helheten. Därefter handlar det om att bygga en arbetsmiljö där människor känner sig trygga, sedda och motiverade – för det är där utveckling sker på riktigt.
Jag kommer också att arbeta aktivt med feedbackkultur och kompetensutveckling. Genom att vara lyhörd för både medarbetares idéer och behov kan vi tillsammans identifiera förbättringsområden och driva förändring inifrån.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än SweWave? Nej det gör jag inte.

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Jag är den rätta kandidaten för rollen som Chef/VD eftersom jag kombinerar både strategiskt tänkande och ett starkt operativt.Jag har förmågan att sätta tydliga mål och skapa en kultur där alla känner sig engagerade och ansvariga för att nå dessa. Sen vill jag att alla ska känna sig trygg i miljön och vara nöjda med jobbet det har.

Hur många bans har du? En på en engelsk server.

Top Bottom