Nekad Kakish | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Kakish

Ny Medlem
Meddelanden
17
Trofépoäng
1
Användarnamn: Kakish

Vad är ditt discord namn? sickan20

Vilken arbetsplats ansöker du till? Autoexperten

Varför vill du bli Chef/VD? Skulle vara roligt att prova på och se hur det är att vara en chef för ett företag. Få folk att vilja jobba på autoexperten och att jag får folk att visa passion hade varit drömmen. Få folk att se mig som en bra chef behandlar alla bra och är trevlig och få folk att verkligen gilla jobbet. Vill få alla känna sig bra bemött och se mig som en bra chef.

Vad rollspelar du som för tillfället? Arbetslös jobbade på Mekonomen innan.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Nej

Hur kommer du att utveckla arbetet? Vill få ett riktigt bra team med vättiga personer och få Autoexperten till en hög arbets nivå. Försöka få allt så bra kvalite det bara går med arbete och hur folk bemöter kunder. Få arbetsmiljön vara trygg och samtidigt så roligt det går men seriöst.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än SweWave? Nej det gör jag inte.

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? "Ni bör tillsätta mig som Chef/VD eftersom jag kombinerar strategisk skärpa med operativ handlingskraft. Vill få folk känna sig trygga i miljön seriös arbete och folk ska kunna vara glada med jobbet de har. Folk ska få bra syn på mig som en Vd/chef. Sen vill jag såklart få folk att brinna för yrket.

Hur många bans har du? En på en engelsk server.

Top Bottom