Nekad Jousef1122 | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jousef1122

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Jousef1122

Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är Jousef

Ange ditt födelsedatum: 28 Februari 2009

Ange ditt Discordnamn: Mitt discord namn är c63an

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter Jousef, gillar att hjälpa folk, och gillar rolig och seriös rp. Jag vill hjälpa folk, och göra swewave till en bättre server, eftersom jag tycker det ät den bästa rp servern just nu. jag är 16 år och gillar att spela fotboll på fritiden, men spelar äfven väldigt mycket fotboll.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? minst 5 timmar per dag

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? Jag har varit medlem på swewave i ungefär 1 månad.

Varför ansöker du som staff på SweWave? Som sagt, jag vill bidra så att swewave blir till en bättre server, eftersom det är en server som jag gillar väldigt mycket. Jag gillar att hjälpa folk, kan lösa problem snabbt och enkelt, jag är aktiv dagligen, och jag är pratglad och trevlig.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att se till att spelarna på swewave har en så bra spelupplevelse som möjligt. Min uppgift är att se till att alla rpar på rätt sätt, delar ut konsekvenser till de som gör fel, och lösa problemen som spelarna på swewave har.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med att ta support ärenden, och vara aktiv så spelarna på swewave inte behöver vänta för länge på hjälp. Jag kommer ägna nästan all min tid åt att hjälpa folk, och nästan släppa rpandet helt om hag blir godkänd.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer genom att vara lugn, respektfull och försöka hålla personer runt omkring lugna. Jag satsar på en grej i taget och försöker att inte påverkas av andras stressiga situationer.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Support

Ansvarsområde 2: Kriminell

Foglio23

Ägare
Personalmedlem
Ägare
Meddelanden
88
Trofépoäng
6
Du har tyvärr inte blivit godkänd för att gå vidare till det muntliga provet. Om du önskar, har du möjlighet att skicka in en ny ansökan om 1 vecka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom